Ο τουρισμός μπορεί να γίνει η αιχμή του δόρατος της ανάπτυξης, επισημαίνει η Όλγα Κεφαλογιάννη
Με την ελπίδα ότι το 2013 μπορεί να είναι μια καλύτερη, τουριστικά, χρονιά από εφέτος, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άνοιξε την ημερίδα με θέμα την αξιοποίηση των ερευνητικών εργαλείων για μια στοχευμένη στρατηγική Μάρκετινγκ, «Re Thinking Greece», που διοργάνωσε την Πέμπτη το ΥΠΟΤ στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Με την ελπίδα ότι το 2013 μπορεί να είναι μια καλύτερη, τουριστικά, χρονιά από εφέτος, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άνοιξε την ημερίδα με θέμα την αξιοποίηση των ερευνητικών εργαλείων για μια στοχευμένη στρατηγική Μάρκετινγκ, «Re Thinking Greece», που διοργάνωσε την Πέμπτη το ΥΠΟΤ στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Κεντρικός στόχος της νέας στρατηγικής του -αυτόνομου πλέον- υπουργείου Τουρισμού για το 2013, είναι η επανατοποθέτηση της Ελλάδος στην παγκόσμια τουριστική σκηνή και η αναρρίχησή της στις υψηλότερες θέσεις μεταξύ των χωρών με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως.
Η κ. Κεφαλογιάννη σημείωσε πως ο τουρισμός μπορεί να γίνει η αιχμή του δόρατος για την ανάπτυξη της χώρας, επισημαίνοντας ότι είναι απαραίτητες οι διαρθρωτικές αλλαγές, αλλά και μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ.
«Η Ελλάδα δεν είναι ήλιος και θάλασσα. Ο ελληνικός τουρισμός πρέπει να απεγκλωβιστεί από την εποχικότητά του. Πρέπει να γίνει δωδεκάμηνος τουρισμός», σημείωσε η υπουργός και ζήτησε τη συνεργασία των φορέων του κλάδου.
Αναφέρθηκε, επίσης, στον κομβικό ρόλο για την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό, που θα διαδραματίσει ο ΕΟΤ το επόμενο διάστημα, επισημαίνοντας πως ήδη προωθούνται διαρθρωτικές αλλαγές στον οργανισμό, αναδιοργάνωση γραφείων στο εξωτερικό κ.λπ.
Τέλος, η κ. Κεφαλογιάννη ανακοίνωσε ότι θα γίνει πράξη ο «δορυφόρος λογαριασμός», για τη χρήση των στατιστικών στοιχείων που προέρχονται από τον τουρισμό.
Από την πλευρά τους, οι φορείς του κλάδου εξήραν την πρωτοβουλία του ΥΠΟΤ να «τρέξει» τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της χώρας νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, ζητώντας ωστόσο, πρωτοβουλίες για την επίλυση των χρόνιων διαρθρωτικών προβλημάτων που αποτελούν τροχοπέδη για την τουριστική ανάπτυξη.