36

Μια βρετανική τράπεζα αναγκάστηκε να διακόψει την υπηρεσία συναλλαγών μέσω Διαδικτύου όταν αποκαλύφθηκε ότι πελάτες της εξαπατήθηκαν και αποκάλυψαν στοιχεία των λογαριασμών τους, αποκαλύπτει το BBC.

Επιτήδιοι είχαν στείλει σε πελάτες της Halifax μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τα οποία τους ζητούσαν να μεταβούν σε ειδική ιστοσελίδα και να συμπληρώσουν εκεί τα στοιχεία του τραπεζικού τους λογαριασμού.

Σύμφωνα με το βρετανικό πρακτορείο, τους τελευταίους δύο μήνες παρόμοια κρούσματα έχουν αναφεθεί στις βρετανικές τράπεζες Barclays, Lloyds TSB και NatWest. Το φαινόμενο έχει επίσης παρουσιαστεί στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Η Halifax ανακοίνωσε ότι θα αποζημιώσει όσα θύματα έχασαν χρήματα και θα λάβει νέα μέτρα ασφάλειας πριν επαναλειτουργήσει το σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Αλλη μια περίπτωση ηλεκτρονικής απάτης, αυτή τη φορά με τη μορφή της «προσφοράς εργασίας», έχει αναφερθεί τον τελευταίο χρόνο. Τα θύματα λαμβάνουν στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο διαφημίσεις με τις οποίες τους προτείνεται να λειτουργήσουν ως μεσάζοντες για τη μεταφορά συναλλάγματος στο εξωτερικό.

Όπως αποκάλυψε εκπρόσωπος της Barclays, πολλοί πελάτες της τράπεζας αποδέχθηκαν την «προσφορά εργασίας» και έχασαν τα χρήματά τους.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ