Πρόσβαση στο διαδίκτυο από αυτοκίνητα των Toyota και Honda στην Ιαπωνία
Toyota και Honda πρόκειται να διαθέσουν στην ιαπωνική αγορά από το φθινόπωρο αυτοκίνητα με ενσωματωμένο σύστημα πληροφόρησης. Μέσω αυτού οδηγοί και επιβάτες θα έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε ιντερνετικές υπηρεσίες ενημέρωσης, e-mail κ.ά.
39
Οι δύο μεγαλύτεροι Ιάπωνες κατασκευαστές αυτοκινήτων, η Toyota και η Honda ανακοίνωσαν το τελευταίο διήμερο την πρόθεσή τους να προσφέρουν διαδικτυακές υπηρεσίες πληροφόρησης σε ορισμένα νέα μοντέλα των αυτοκινήτων τους μόνο στην Ιαπωνία από το φετινό φθινόπωρο.
Η Toyota παρουσίασε την Τετάρτη το δίκτυο G-Book, μέσω του οποίου θα παρέχει διάφορες υπηρεσίες όπως το κατέβασμα μουσικής και παιχνιδιών από το διαδίκτυο, η διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι αγορές μέσω διαδικτύου από το αυτοκίνητο. Για την παροχή της υπηρεσίας θα χρησιμοποιείται ειδικός εξοπλισμός ενσωματωμένος στο ταμπλό του αυτοκινήτου, δεν απαιτείται δηλαδή η χρήση κινητού τηλεφώνου. Ωστόσο, θα είναι δυνατή η πρόσβαση και μέσω κινητού τηλεφώνου, προσωπικού ηλεκτρονικού υπολογιστή ή υπολογιστή χειρός. H υπηρεσία θα παρέχεται έναντι σταθερής συνδρομής.
Η μεγάλη εταιρεία αυτοκινήτων δεν αποκάλυψε πόσο θα χρεώνει για την παροχή της υπηρεσίας της και το ύψος της επένδυσης που χρειάστηκε για την ανάπτυξή της. Περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να ανακοινωθούν αργότερα, όταν η εταιρεία αποκαλύψει το πρώτο μοντέλο αυτοκινήτου με ενσωματωμένο το τερματικό πρόσβασης στο G-Book.
Επίσης, σήμερα Πέμπτη, η Honda ανακοίνωσε τα δικά της σχέδια. Το φθινόπωρο, έναν νέο Honda Αccord Sedan θα κυκλοφορεί και με σύστημα πρόσβασης στο διαδίκτυο με φωνητική μάλιστα πλοήγηση στις επιλογές του, το οποίο βάπτισε η εταιρεία InterNavi Premium Club. Μέσω αυτού, οι οδηγοί θα έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες για την κυκλοφορία στους δρόμους, σε ειδήσεις, σε πληροφορίες για τη συντήρηση του αυτοκινήτου τους αλλά και δυνατότητα αποστολής και λήψης e-mail, ενημέρωσης για τις τιμές των μετοχών τους κ.ά..
Για την παροχή της υπηρεσίας της Honda όμως, θααπαιτείται η χρήση κινητού τηλεφώνου. Αυτό θεωρείται μειονέκτημα έναντι του συστήματος της Toyota, δεδομένου ότι οι χρήστες θα χρεώνονται για τη μετάδοση των πληροφοριών, όπως μεταδίδει το Reuters. Η Honda ωστόσο, απαντά ότι και η χρήση άλλου εξοπλισμού αυξάνει το κόστος του συστήματος, ενώ έχει καταβάλλει προσπάθεια για να μειώσει τον απαιτούμενο χρόνο μετάδοσης πληροφοριών μέσω του δικτύου της.
Ούτε η Honda ανακοίνωσε περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία, όπως την τιμή της νέας αυτής υπηρεσίας.
Ωστόσο, και οι δύο κατασκευαστές αυτοκινήτων εμφανίζονται αρκετά αισιόδοξοι για την πορεία των υπηρεσιών τους, τουλάχιστον στην Ιαπωνία. Η Toyota δηλώνει ότι οι μισοί πελάτες της έχουν στο αυτοκίνητό τους κάποιο σύστημα πλοήγησης και ευελπιστεί ότι περίπου 30%-40% αυτών κάποια στιγμή θα γίνουν συνδρομητές της υπηρεσίας G-Book.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η Honda οραματίζεται ότι έως το 2004 το 30% όλων των μοντέλων των αυτοκινήτων της για τη χώρα θα βγαίνουν από το εργοστάσιο με ενσωματωμένο το νέο σύστημα πλοήγησης.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Συρία: Πλήξαμε «πάνω από 70 στόχους» με «αεροσκάφη, ελικόπτερα και πυροβολικό», λένε οι ΗΠΑ
- Βολιβία: Διαδηλώσεις εναντίον της κατάργησης των επιδοτήσεων στα καύσιμα από τη νέα δεξιά κυβέρνηση
- Σουδάν: Ανθρωπιστική κατάπαυση του πυρός ζητά ο Ρούμπιο – «Αυτό που γίνεται εκεί πέρα είναι φρικτό»
- Συρία: Επιχείρηση «εκδίκησης» των ΗΠΑ κατά του ISIS – Στόχος η «εξάλειψη μαχητών και υποδομών»
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Γιατί επιστρέφει η τοξικότητα…
- Συρία: Σφοδρές επιθέσεις εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ κατά του ISIS – «Για πολύ βαριά αντίποινα», κάνει λόγο ο Τραμπ


