Η θερμοκρασία έχει ανέβει αισθητά, ενώ η διάθεσή μας ακολουθεί την ίδια ανοδική πορεία, τα τζιν σορτσάκια έχουν πάρει τη θέση τους στη ντουλάπα μας και η αίσθηση πως το καλοκαίρι είναι προ των πυλών μας κάνει να ανυπομονούμε ήδη για τις διακοπές μας. Ο ήλιος κάθε μέρα μένει λίγο παραπάνω στον ουρανό, οι ρυθμοί χαλαρώνουν και εμείς αναζητούμε μία νότα δροσιάς, όχι μόνο για το σώμα, αλλά και για το μυαλό μας. Και πραγματικά, τι πιο… δροσιστικό από την παρουσία της Beyoncé στο Refrigerator, δηλαδή το τρίτο κεφάλαιο της εμβληματικής καμπάνιας REIIMAGINE, η οποία αναδεικνύει το legacy του αγαπημένου μας brand Levi’s® ως αστείρευτη πηγή έμπνευσης για επαναπροσδιορισμό.

Η καμπάνια που «σφραγίζει» τους δεσμούς της Levi’s® με τη μουσική και την αντικουλτούρα

Τα δύο πρώτα κεφάλαια της καμπάνιας REIIMAGINE, Launderette και Pool Hall, είναι ένα συναρπαστικό «ταξίδι» στον χρόνο, από το παρόν στο παρελθόν και πάλι πίσω, αφού αποτελούν δύο ανατρεπτικές εκδοχές των κλασικών, ομώνυμων σποτ της Levi’s®, τα οποία κυκλοφόρησαν το 1991 και το 1985 αντίστοιχα.

Το τρίτο κεφάλαιο της καμπάνιας έρχεται από το μακρινό 1988, αφού είναι εμπνευσμένο από το spot Refrigerator της Levi’s® και μεταμορφώνει το αρχικό πνεύμα της διαφήμισης σε μία σύγχρονη δήλωση για την αυτοπεποίθηση, την πρωτοτυπία και την ενδυνάμωση. Κάπως έτσι, «σφραγίζει» τους διαχρονικούς, δυνατούς δεσμούς της Levi’s® με τη μουσική και την αντικουλτούρα.

Με πρωταγωνίστρια την queen Bey, το Refrigerator μας μεταφέρει σε ένα διαφορετικό περιβάλλον, σε ένα ηλιόλουστο diner στην άκρη του δρόμου. Η Beyoncé φορώντας το Levi’s® Iconic Western Shirt, το 501® Original Shorts, ένα ατσαλάκωτο λευκό μπλουζάκι και μία κλασική κόκκινη μπαντάνα, κινείται με αυτοπεποίθηση, έτοιμη να αντιμετωπίσει την επόμενη πρόκληση. Σε συνδυασμό με μια cameo εμφάνιση του Willie Jones, συνεργάτη της στο Cowboy Carter, η καμπάνια συνδέει άψογα το brand με το ευρύτερο καλλιτεχνικό σύμπαν της αγαπημένης μας τραγουδίστριας.

Για άλλη μία φορά, τη σκηνοθεσία ανέλαβε η βραβευμένη με Grammy σκηνοθέτιδα Melina Matsoukas. Η Matsoukas επιστράτευσε το ταλέντο της, ενώ με ευρηματικό και δημιουργικό τρόπο, με τη δική της φρέσκια οπτική, υπογράμμισε το πώς η Levi’s® παραμένει ένα στοιχείο το οποίο αναδεικνύει την ατομικότητα, την αυτοέκφραση και την πολιτιστική επιρροή στο σήμερα.

Όπως δήλωσε και ο Kenny Mitchell, global chief marketing officer της Levi’s®, «Η Levi’s® δεν είναι απλά ένα legacy brand – είναι ένα brand με μια απίστευτη κληρονομιά που παραμένει σταθερά ένα πολιτιστικό σημείο αναφοράς. Μέσω του REIIMAGINE και της συνεργασίας μας με την Beyoncé, μία από τις πιο επιδραστικές καλλιτέχνιδες της εποχής μας, χτίζουμε πάνω σε δεκαετίες κλασικής εικαστικής παρακαταθήκης της Levi’s®, αναδεικνύοντας το τι σημαίνει να ηγείσαι με σκοπό και αυτοπεποίθηση».

Το άκρως δροσερό Refrigerator λανσάρεται μέσα από μια fully integrated παγκόσμια καμπάνια, που περιλαμβάνει τηλεοπτικό spot, digital και social media παρουσία, καθώς και outdoor επικοινωνία και brand activations. Η καμπάνια REIIMAGINE συνεχίζει την παράδοση της Levi’s®, αξιοποιώντας τα πιο διάσημα και δημιουργικά ταλέντα της εποχής μας. Η Melina Matsoukas συνεργάστηκε με τον βραβευμένο με Emmy κινηματογραφιστή Marcell Rév και τον διακεκριμένο φωτογράφο Mason Poole για να αποτυπώσουν την οπτική ουσία του Refrigerator, αξιοποιώντας το legacy των εμβληματικών καμπανιών και της ανεξίτιλης αισθητικής της Levi’s®.

Ανακαλύψτε την ευρεία γκάμα των προϊόντων Levi’s ® στα official Levi’s® stores στη Γλυφάδα, Πλατεία Εσπερίδων 3, στη Νέα Ερυθραία, Χ. Τρικούπη 135 και στο κέντρο της Αθήνας, Ευαγγελιστρίας 8.

Η Levi’s ® διανέμεται αποκλειστικά από τον Όμιλο Φάις σε Ελλάδα και Κύπρο.