Κατακόρυφη αύξηση της επισκεψιμότητας πέτυχε η εφαρμογή επικοινωνίας Viber τις περίπου επτά ώρες που Facebook και Instagram παρέμεναν εκτός λειτουργίας την Τρίτη.

Εν μέσω παγκόσμιας αναστάτωσης, «το Viber είδε πενταπλασιασμό στον αριθμό των ενεργοποιήσεων, φτάνοντας ως και δεκαπλασιασμό στις ώρες αιχμής» δήλωσε η Άνα Ζναμένσκαγια, chief growth officer της ιαπωνικής Rakuten Viber.

«Επίσης είχαμε αύξηση 75% στον αριθμό των μηνυμάτων και διπλασιασμό του αριθμού των κλήσεων» πρόσθεσε.

Δείτε επίσης: Μετά το παγκόσμιο μπλακάουτ, η κατάθεση της πληροφοριοδότη του Facebook

Το μπλακάουτ της Τρίτης, πιθανότατα το μεγαλύτερο στην ιστορία του Facebook, ανέδειξε την εξάρτηση του σύγχρονου τρόπου ζωής από τις διαδικτυακές υπηρεσίες.

Πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν υπηρεσίες της Facebook, ενώ οι χρήστες του Viber υπερέβαιναν το ένα δισεκατομμύριο το 2018.

To Viber παρουσιάστηκε το 2010 από την Viber Media με έδρα την Κύπρο, εξαγοράστηκε όμως το 2014 από την Rakuten και σήμερα έχει έδρα το Λουξεμβούργο.