Μια σειρά εικόνων που αναδύθηκε στο διαδίκτυο, αποτυπώνει με ακρίβεια την νέα γενιά του Corsa στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοσή του η οποία θα ονομάζεται Corsa-e και αναμένεται να ακολουθήσει με μικρή χρονολογική διαφορά την παρουσίαση του νέου γερμανικού supermini.

Σύμφωνα με αυτές, η νέα γενιά του Corsa, ανεξαρτήτως από το αν πρόκειται για έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης η ηλεκτροκίνητη, θα ακολουθήσει μια πιο στιβαρή σχεδιαστική προσέγγιση σε σχέση με τον προκάτοχό του, συνεπικουρούμενων των νέων αναλογιών του.

Οι διαθέσιμες πληροφορίες αναφέρουν ότι ενώ οι μπροστινοί πρόβολοι είναι πιο κοντοί κατά 5,0 εκατοστά, το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί σε 4,06 μ. αποτυπώνοντας την αύξηση του μεταξονίου κατά 2,8 εκατοστά. Παράλληλα, οριακά αυξημένο αναμένεται είναι κι το πλάτος του, ενώ κρίσιμη λεπτομέρεια για τη διαμόρφωση των αναλογιών του είναι και η μείωση της απόστασης από το έδαφος κατά 4,8 εκατοστά.

Περνώντας στο εσωτερικό, είναι σαφές ότι το Corsa πραγματοποιεί ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός σε σχέση με τον προκάτοχό του, υιοθετώντας ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια ευμεγέθη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό που θα φιλοξενεί τις λειτουργίες του infotainment.

Παράλληλα δεν μπορεί να παραγνωρίσει κανείς την πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση όπως προδίδει ο χαρακτηριστικός προσανατολισμός της κεντρικής κονσόλας όπου παρεπιδημεί και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που προέρχεται από το οπλοστάσιο της Peugeot, με δεδομένες τις εκλεκτικές συγγένειες του γερμανικού supermini με το 208 με το οποίο μοιράζεται πολλά από τα χαρακτηριστικά του, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας CMP όπου βασίζονται αμφότερα.

Πλην των ορατών στοιχείων, όπως είναι ήδη γνωστό η νέα γενιά του Corsa θα είναι ελαφρύτερη από τον μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του καθώς η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου σε συνδυασμό με τη διαφορετική προσέγγιση στη σχεδίαση στοιχείων όπως τα καθίσματα το αλλά και οι νέοι κινητήρες με μπλοκ αλουμινίου έχουν περιορίσει το συνολικό βάρος έως και κατά 108 κιλά.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, το μέγεθος αυτό εκπροσωπεί τον περιορισμό του βάρους κατά 10% και θα ισχύσει για όλο το εύρος της γκάμας εκδόσεων του Corsa. Ενδεικτικό είναι  ότι η ελαφρύτερη εκδοχή του δεν θα ξεπερνά τον ένα τόνο, σταματώντας σε 980 κιλά και παρά τις αυξημένες διαστάσεις του μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το νέο Corsa θα είναι διαθέσιμο με τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρων ισχύος από 75 έως 130 ίππους και diesel 1,5 λίτρων ενώ σε ό,τι αφορά την ηλεκτρική έκδοση θα προσφέρει 136 ίππους κατ΄αντιστοιχία με το ομογάλακτο Peugeot 208.