To γερμανικό van αποκτά πρόσβαση σε ένα νέο και αποδοτικότερο κινητήρα diesel ο οποίος υπακούει στις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro6d TEMP και προσφέρει βελτιώσεις τόσο ως προς την αποδοτικότητα και την ισχύ όσο και σε επίπεδο λειτουργίας.

Πρόκειται για τον νέας γενιάς τετρακύλινδρο diesel κινητήρα δια χειρός Renault, με την κωδική ονομασία OM 608 και χωρητικότητα 1,5 λίτρου ο οποίος στην περίπτωση του γερμανικού van θα διατεθεί σε τρεις εκδοχές ισχύος, 80, 95 ή 116 ίππων.

Σύμφωνα με τις συστάσεις ο κινητήρας θα ενταχθεί αρχικά στην γκάμα της επιβατικής έκδοσης του γερμανικού van, Tourer, ενώ από το καλοκαίρι θα είναι διαθέσιμος και για την Panel Van, έκδοση αμαξώματος.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα επίσης αναβαθμισμένο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο διαδραματίζει το δικό του ρόλο στην ενίσχυση της αποδοτικότητας, προσφέροντας παράλληλα, σύμφωνα με τις συστάσεις, καλύτερη κλιμάκωση.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του βελτιωμένου diesel μοτέρ, αξίζει να σημειωθεί ότι είναι ελαφρύτερος από τον κινητήρα που αντικαθιστά χάρη στις νέες κυλινδροκεφαλές από αλουμίνιο και στη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των βαλβίδων. Παράλληλα, τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί στο σύστημα ψεκασμού το οποίο πλέον λειτουργεί υπό πίεση 2.000 bar.

Παράλληλα με το νέο κινητήρα τα Citan Tourer και Panel Van προσθέτουν στις επιλογές τους και ένα νέο πακέτο εξοπλισμού το οποίο με τη συνδρομή μιας σειράς στυλιστικών λεπτομερειών με έμφαση στο κόκκινο χρώμα εντός και εκτός, εξασφαλίζουν ένα πιο σπορ χαρακτήρα.