Σάββατο 04 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Στην Mercedes-Benz τα premium σκήπτρα πωλήσεων για το 2018 στην Ελλάδα

Στην Mercedes-Benz τα premium σκήπτρα πωλήσεων για το 2018 στην Ελλάδα

Η Mercedes-Benz κατακτά για πέμπτη συνεχή χρονιά την πρώτη θέση των premium πωλήσεων στην ελληνική αγορά, διατηρώντας παράλληλα και την πρωτιά της σε παγκόσμιο επίπεδο για τρίτη χρονιά.

Για πέμπτη συνεχή χρονιά η Mercedes-Benz κατακτά την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά.

Συνολικά στην Ελλάδα ταξινομήθηκαν 5.153 οχήματα του ομίλου της Daimler και συγκεκριμένα 4.521 επιβατικά οχήματα Mercedes-Benz & smart, εκ των οποίων 3.785 οχήματα Mercedes-Benz και 736 smart, 358 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (κάτω των 3,5 τόνων), 143 επαγγελματικά οχήματα (άνω των 3,5 τόνων) και 131 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra.Τόσο στα φορτηγά (από 3,5 τόνους) όσο και στα λεωφορεία, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης 1η στις πωλήσεις.

To μερίδιο αγοράς στα επιβατικά ανέρχεται στο 4,4%, εκ του οποίου το 3,7% ανήκει στα μοντέλα της Mercedes-Benz. Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στο 5,2%, στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5 τόνων στο 41,5% και στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα άνω των 8 τόνων στο 40,3%. Στα λεωφορεία το μερίδιο αγοράς αγγίζει το 50% (49,8%).

Ο κ. Ι. Καλλίγερος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς δήλωσε: «Το αστέρι έλαμψε για ακόμη μία χρονιά, τόσο στη χώρα μας όσο και παγκοσμίως. Η χαρά και η περηφάνια όλων μας είναι μεγάλη, γιατί αποδεικνύεται έμπρακτα ότι η πελατοκεντρική φιλοσοφία της μάρκας και οι πάγιες αξίες της όσον αφορά στην ασφάλεια, στην ποιότητα, στην αξιοπιστία, στη διαχρονικότητα και στη σχέση τιμής-αξίας παραμένουν σημαντικές για το αγοραστικό κοινό. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο μέσος όρος ηλικίας των αγοραστών μας έχει μειωθεί κατά 10 ολόκληρα χρόνια, αφού η μάρκα εκτός από την καινοτομία τα τελευταία χρόνια δίνει έμφαση στο σχεδιασμό που συνδυάζει αριστοτεχνικά τη λογική με το συναίσθημα! Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο, οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι εφάμιλλες της ποιότητας των προϊόντων που εισάγουμε ενώ η επικέντρωσή μας σε ενέργειες Κοινωνικής Υπευθυνότητας αντικατοπτρίζουν το σεβασμό της μάρκας στη Χώρα και το Περιβάλλον όπου δραστηριοποιείται. Ένα μεγάλο Ευχαριστώ σε όλους όσοι, χρόνια τώρα, μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και μας φέρνουν για πέντε συνεχόμενα έτη στην πρώτη θέση των πωλήσεων. Η δέσμευσή μας είναι δεδομένη. Όλοι μας στη Mercedes-Benz Ελλάς, εργαζόμενοι και Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο, θα συνεχίσουμε με την ίδια ένταση και το ίδιο πάθος να κάνουμε αυτό που τόσο καλά γνωρίζουμε: να εκπλήσσουμε και να ενθουσιάζουμε τους πελάτες μας με νέα, καινοτόμα αυτοκίνητα, προγράμματα και υπηρεσίες!»

Πλην ωστόσο της πρωτιάς στην ελληνική αγορά, η Mercedes-Benz συνεχίζει για 3η συνεχή χρονιά να ηγείται των premium κατασκευαστών και σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς η γερμανική φίρμα αύξησε τις συνολικές πωλήσεις σε 2.310.185 μονάδες το 2018, παρουσιάζοντας αποτελέσματα – ρεκόρ για όγδοη συνεχόμενη χρονιά.

Καθοριστικό ρόλο στο νέο ρεκόρ πωλήσεων των επιβατικών αυτοκινήτων της Daimler AG διαδραμάτισε η απήχηση της Mercedes-Benz στην αγορά της Κίνας όπου κατά το παρελθόν έτος η γερμανική φίρμα αύξησε τις πωλήσεις της κατά επιπλέον του 11% με την τοπική αγορά να αναγάγεται έτσι στη μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της φίρμας.

Σε ό,τι αφορά τα μοντέλα που έδωσαν τα premium σκήπτρα στην Mercedes-Benz για το 2018, την μερίδα του λέοντος των πωλήσεων καταλαμβάνουν τα SUV και η E-Class ενώ ιδιαιτέρως σημαντικός ήταν ο ρόλος και των «μικρών» της γερμανικής φίρμας καθώς εκπροσωπούν το 25% των πωλήσεων της.

Ενδεικτικό είναι ότι κατά το 2018, πωλήθηκαν συνολικά 609.000 A-Class, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake και GLA. Παράλληλα με δεδομένο ότι η χρονιά που πέρασε σηματοδοτήθηκε από την διαδοχή της A-Class από τη νέα γενιά της, η οποία έτυχε ενθουσιώδους αποδοχής και αντικατοπτρίζεται ήδη στην κατά 3,4% αύξηση των συνολικών πωλήσεων της, το μέλλον για τα μικρότερα μοντέλα της φίρμας με το αστέρι προδιαγράφεται ευοίωνο εν όψει και των νέων ή ανανεωμένων προσθηκών, μεταξύ των οποίων η A-Class Sedan, η B-Class και η CLA.

Μια άλλη πολυσυλλεκτική κατηγορία η οποία συνέβαλε στην πρωτιά της Mercedes-Benz για την χρονιά που πέρασε ήταν τα SUV τα οποία με πωλήσεις 820.721 μονάδων και ένα ποσοστό αύξησης της τάξης του 1,9% εκπροσωπούν πλέον περισσότερο από το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων της Mercedes-Benz. Σε ό,τι αφορά την απήχηση ανά μοντέλο, παραδοσιακά τα πλέον ευπώλητα SUVs της Mercedes-Benz είναι, λόγω μεγέθους, η GLC και η GLA.

Η επιτυχημένη πορεία των off-road οχημάτων με σήμα το αστέρι πρόκειται να συνεχιστεί και το 2019 με την εμφάνιση στους δρόμους των νέων GLE και τις αμιγώς ηλεκτροκίνητης EQC, καθώς και την ανανέωση των μοντέλων GLC και GLC Coupé.

Sports in

Ολυμπιακός: Η «τρελή» πορεία, η πρόκληση και τα ελληνικά νιάτα

Το μέλλον χαμογελά πλατιά και υπόσχεται ακόμη περισσότερα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 04 Μαϊου 2024