Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

H κορεατική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει από τον Απρίλιο του 2018 την έλευση μιας σπορ έκδοσης για την νέα γενιά του Ceed η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις, αναμένεται να διατεθεί στις αρχές του 2019.

Μέχρι τότε το KIA Ceed GT, συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, δίνοντας μια ευκαιρία παρατήρησής του πεντάθυρου hatchback αμαξώματος στο οποίο θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε αντίθεση με το τρίθυρο παρελθόν.

Στην αθέατη πλευρά του αναμένεται να βρεθεί ένας υπερτροφοδοτούμενος turbo βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων ο οποίος θα προσφέρει ισχύ κοντά στους 200 ίππους, παρέχοντας σημαντικά μεγαλύτερη αποδοτικότητα σε σχέση με το προηγούμενο Ceed GT.

Τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης θα αναλάβει να υπογραμμίσει ένα ανάλογο bodykit αλλά και μια σειρά από βελτιώσεις σε ανάρτηση, σύστημα πέδησης και διεύθυνσης τα οποία θα εναρμονιστούν με το δυναμικότερο χαρακτήρα του.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η GT θα αποτελέσει την κορυφαία έκδοση του Ceed καθώς όπως έχει ήδη γνωστοποιήσει ο David Labrosse, επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της κορεατικής φίρμας, «ελλείψει κοινού» το κορεατικό μικρομεσαίο μοντέλο δεν πρόκειται να αποκτήσει μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση αντίστοιχη του ομόσταυλου Hyundai i30 N των 272 ίππων.

Αυτό που θα αποκτήσει και μάλιστα σύντομα είναι μια νέα, πρακτικότερη έκδοση αμαξώματος στα πρότυπα της αισθητικής των shooting brake, η οποία αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην έκθεση του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο και η οποία κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί ότι θα ενδώσει στο GT χρίσμα.