Προς το παρόν η Opel έχει απομείνει με δύο εκδόσεις OPC στην γκάμα της, εν προκειμένω τα Corsa OPC και τα Astra GTC OPC, οι οποίες ωστόσο, «ανήκουν» σε μια γενιά τεχνολογίας η οποία σύντομα θα αποτελεί παρελθόν με δεδομένες τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων που θα ισχύσουν σε ευρωπαϊκό επίπεδο αλλά και τη διαδικασία μετάβασης με φόντο τόσο την νέα ιδιοκτησία του ομίλου PSA όσο και τη διαδικασία διαδοχής των μοντέλων αυτών καθαυτά.

Ωστόσο, όπως ανακοίνωσε η Opel δια μέσου εκπροσώπου της, τα διακριτικά OPC κάθε άλλο παρά θα πάψουν να αποτελούν την αιχμή του δόρατος της φίρμας σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις.

Για την ακρίβεια, όπως επεσήμανε «τα διακριτικά OPC θα επιβιώσουν. Ωστόσο αυτό θα γίνει με μια άλλη μορφή και την αξιοποίηση ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων με υβριδική ή plug-in υβριδική τεχνολογία. Τα εξακύλινδρα μοτέρ και το turbo, ανεξαρτήτως αριθμού δεν αρκούν για την εξίσωση καθώς απαιτείται να καταφύγουμε σε πιο αποδοτικές λύσεις».

Ανεξαρτήτως των παραπάνω αποκαλύψεων, ήδη όπως έχει γίνει γνωστό το νέο Corsa το οποίο αναμένεται το 2019, θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική την οποία θα μοιράζεται με το Peugeot 208 και η οποία θα επιτρέψει την είσοδό του στην νέα ηλεκτρική εποχή.

Με δεδομένη την ευελιξία της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής η οποία φέρει την κωδική ονομασία CMP/ e-CMP, ο ηλεκτρικός χαρακτήρας του δεν αναιρεί το ενδεχόμενο συνδυασμού ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης με ένα ή και δύο ηλεκτρικά μοτέρ για τη δημιουργία μιας έκδοσης επιδόσεων η οποία θα είναι αντάξια των διακριτικών OPC.

Επί του παρόντος, δεν υπάρχουν πληροφορίες για άλλες εκδόσεις επιδόσεων μοντέλων της Opel, ωστόσο θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι αυτές θα αποτελέσουν κάτι σαν φυσική εξέλιξη της διαδικασίας διαδοχής τους από τις νέες γενιές.