Τι βλέπουν τα παιδιά στην τηλεόραση
Από την «Patty» και το «Survivor» ως το «Στο παρά 5»και τον «Σφουγγαράκη»
Την ίδια βαρύτητα που μπορεί να έχουν οι δημοσκοπήσεις για τα επιτελεία των κομμάτων έχουν και τα στοιχεία της Nielsen για τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τους παράγοντες της διαφημιστικής αγοράς, καθώς είναι αυτά, ας μη γελιόμαστε, που καθορίζουν το μέλλον ενός προγράμματος. Οι συζητήσεις όμως συνήθως μένουν στην ανάλυση των δεδομένων που αφορούν το λεγόμενο «δυναμικό κοινό» 18-54, το οποίο πρόσφατα αντικατέστησε το 15-44. Τη δική τους θέση στους πίνακες της Nielsen όμως έχουν και τα παιδιά ηλικίας 4-14 ετών, οι επιλογές των οποίων είναι ποικίλες και άκρως ενδιαφέρουσες. Παιδικές σειρές και ταινίες, σίριαλ και ριάλιτι συμπληρώνουν τη δεκάδα με τα δημοφιλέστερα προγράμματα που παρακολούθησαν οι μικροί τηλεθεατές το διάστημα 1.9.2010 – 28.3.2018, με σίγουρο νικητή τον τηλεοπτικό σταθμό Mega, αφού έξι στα δέκα προγράμματα είναι δικά του.
- Βενεζουέλα: «Θρασεία κλοπή και ενέργεια διεθνούς πειρατείας» το ρεσάλτο των ΗΠΑ
- Ρωσία: Τα συστήματα αεράμυνας κατέρριψαν δεκάδες drones που κατευθύνονταν στη Μόσχα
- Βολιβία: Η νέα δεξιά κυβέρνηση συνέλαβε τον τέως αριστερό πρόεδρο Αρσε για διαφθορά
- Λίβανος: Νέα πυρά του Ισραήλ εναντίον περιπόλου κυανοκράνων του ΟΗΕ
- Ουκρανία: Ανταλάσσει drones, πυραύλους και συναφείς τεχνολογίες με MiG-29 από την Πολωνία
- Ουκρανία: Ο Τραμπ αποκαλύπτει ότι ειπώθηκαν «σκληρές κουβέντες» με Μακρόν, Στάρμερ και Μερτς