Μια μικρότερη εκδοχή της Panamera, είναι το νέο στοίχημα της Porsche που υπόσχεται να βρει τη χρυσή τομή μεταξύ της εμβληματικής 911 και του τετράθυρου coupe της.
Η Porsche βάζει στο στόχαστρο την BMW Σειρά 5 με ένα sport προσανατολισμού τετράθυρο coupe που θα τοποθετηθεί κάτω από την Panamera.
O λόγος για το μοντέλο που μέχρι στιγμής είναι γνωστό ως Porsche Pajun –από τις πρώτες συλλαβές του Porsche και του Junior- και το οποίο, όταν λανσαριστεί θα βρεθεί απέναντι σε προτάσεις όπως το Audi A7, η Mercedes-Benz CLS και η «5άρα» των Βαυαρών.
Επιπλέον, σύμφωνα με τις «επισήμως ανεπίσημες» δηλώσεις, που έχουν διαρρεύσει από την Στουτγάρδη, «η νέα πρόταση θα είναι κάτι πολύ παραπάνω από μία 911 με πορτ μπαγκάζ, προσφέροντας περισσότερα και σε σχέση με την Panamera».
Προς αυτήν την κατεύθυνση, φαίνεται άλλωστε να δείχνουν και οι πρώτες πληροφορίες που αφορούν τα χαρακτηριστικά της και την θέλουν να έχει ως αφετηρία την πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί η επόμενη γενιά της Panamera, σε σμίκρυνση, με αποτέλεσμα, το νέο μοντέλο, να έχει μικρότερο μήκος.
Επίσης μικρότερη, αναμένεται να είναι και η απόσταση που θα το χωρίζει από το έδαφος, δίνοντας του, σε συνδυασμό με τις πιο συμπαγείς διαστάσεις, περισσότερη ευελιξία σε σχέση με την γνωστή, μεγαλύτερη εκδοχή του.
Σε επίπεδο εξωτερικής σχεδίασης, η νέα μικρή Panamera πρόκειται να δανειστεί στοιχεία τόσο από τη νέα γενιά της 911 όσο και από την εξέλιξη των αισθητικών λεπτομερειών που θα καθορίσουν την μορφή της νέας γενιάς του τετράθυρου coupe.
Το ίδιο θα ισχύσει και όσον αφορά τα στοιχεία που θα καθορίσουν την οδική συμπεριφορά του νέου μοντέλου, τα οποία, θα προσπαθήσουν να εντοπίσουν την χρυσή τομή μεταξύ της δυναμικής της 911 και της άνεσης της Panamera. Έτσι, το αποτέλεσμα αναμένεται να είναι ένα δυναμικό και ευέλικτο σύνολο το οποίο θα ενδείκνυται για καθημερινή χρήση.
Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων αναμένεται μια ευρεία γκάμα σε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου μεταξύ των οποίων και ένα V6 μοτέρ πετρελαίου χωρητικότητας 3,0 λίτρων με απόδοση 310 ίππους προέλευσης ομίλου VW.
Στις επιλογές κινητήρων βενζίνης, αναμένεται να συμπεριληφθεί ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 με ισχύ που θα ξεπερνά τους 410 ίππους, καθώς και μια «απλή» turbo εκδοχή του, με ισχύ 320 ίππων. Η τελευταία αναμένεται να εξοπλίσει και την Plug-in υβριδική εκδοχή του μοντέλου, σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο θα την «πριμοδοτήσει» με 100 ίππους επιπλέον, επιτρέποντάς της παράλληλα να εμφανίζει τιμές κατανάλωσης 2,8 λίτρων/100 χλμ.
Το προφίλ της έκδοσης θα συμπληρώνουν τα γνώριμα κιβώτια της Porsche, το νέο χειροκίνητο επτά σχέσεων της 911 και το PDK διπλού συμπλέκτη τα οποία, θα προσφέρουν, παράλληλα, τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ κίνησης στους δύο και τους τέσσερις τροχούς.
Επίσης, όπως ισχύει με όλα τα μοντέλα της Porsche, το Pajun θα είναι διαθέσιμο με τα συνήθη εξοπλιστικά πακέτα περιλαμβάνοντας, προαιρετικά, κεραμικά δισκόφρενα, ενεργή ανάρτηση και σύστημα διαχείρισης ροπής.