Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
MotoGP, Δοκιμές Estoril: Πρόοδος για τις Yamaha και Ducati

MotoGP, Δοκιμές Estoril: Πρόοδος για τις Yamaha και Ducati

Η Honda ήταν και πάλι ταχύτερη, στις δοκιμές εξέλιξης του Estoril δια χειρός Marco Simoncelli, αλλά τα νέα εξαρτήματα των Yamaha M1 και Ducati GP11 επέτρεψαν στους Jorge Lorenzo και Valentino Rossi να μιλήσουν με αισιοδοξία για τη μείωση της απόστασής τους από την RC212V.

Μπορεί ο Marco Simoncelli να κράτησε και πάλι τη Honda στην κορυφή στο Estoril, στις δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιήθηκαν την επομένη του MotoGP Πορτογαλίας στην πίστα, αλλά τόσο η Yamaha όσο και η Ducati αισιοδοξούν ότι έκαναν ένα σημαντικό βήμα να πλησιάσουν την ταχύτητα της RC212V.

Παράλληλα με τις δοκιμές των ελαστικών της Bridgestone για τις μοτοσικλέτες των 1.000 κ.εκ. του 2012, οι ομάδες εξέλιξαν και τις φετινές τους μοτοσικλέτες. Η Honda δοκίμασε δύο νέες τροποποιήσεις στον περίφημο φετινό της συμπλέκτη, για να βελτιώσει τα κατεβάσματα και το φρενάρισμα με τον κινητήρα.

Την ίδια στιγμή, η πρωταθλήτρια Yamaha δοκίμαζε τα νέα της εξαρτήματα της ανάρτησης και ορισμένες νέες ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών συστημάτων, με στόχο να βελτιώσει την πρόσφυση της Μ1. «Είμαι πολύ χαρούμενος με τις σημερινές δοκιμές», είπε ο Jorge Lorenzo.

«Αισθάνομαι πιο ασφαλής και άνετος στην είσοδο των στροφών, όπως πέρσι και το 2009. Τώρα βρήκαμε κάτι στη ρύθμιση του πλαισίου που δουλεύει πολύ καλύτερα κι έτσι αισθάνομαι ήρεμος και πάλι. Νομίζω ότι τώρα μπορούμε να είμαστε ταχύτεροι στις στροφές και ανυπομονώ να πάμε στη Γαλλία για να διεκδικήσω άλλο ένα βάθρο».

Ο Team Manager της Yamaha, Wilco Zeelenberg, συμπλήρωσε: «Κάναμε ορισμένες πολύ σημαντικές αλλαγές στη μοτοσικλέτα και τα προβλήματα που είχαμε στον αγώνα λύθηκαν. Οι κυριότερες βελτιώσεις μας αφορούν στην ταχύτητα στην είσοδο της στροφής και τη σταθερότητα του μπροστινού μέρους».

Η Ducati, ταυτόχρονα, δοκίμασε στο Estoril τη νέα, βαρέως ανανεωμένη έκδοση της GP11, η οποία ενσωματώνει αρκετές από τις ριζικές αλλαγές που έχει ζητήσει ο Valentino Rossi από το εργοστάσιο της Μπολόνια.

Στην Πορτογαλία ο Ιταλός δοκίμασε τις αλλαγές στα τμήματα ανθρακονημάτων του πλαισίου, οι οποίες έγιναν για να λυθεί το πρόβλημα έλλειψης πρόσφυσης του μπροστινού μέρους, αλλά και τον ανανεωμένο κινητήρα της μοτοσικλέτας.

Παρότι έμεινε πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή, ο Valentino Rossi τόνισε: «Δοκιμάσαμε ένα διαφορετικό μπροστινό μέρος και η αίσθηση που μου δίνει η μοτοσικλέτα βελτιώθηκε πολύ και μπορώ να κάνω καλύτερους χρόνους. Τώρα καταλαβαίνω καλύτερα τι συμβαίνει με το μπροστινό μέρος κι αυτό είναι πολύ σημαντικό.

Σίγουρα θα χρησιμοποιήσω το νέο σασί στον επόμενο αγώνα, στο LeMans. Δυστυχώς η απόστασή μας από την κορυφή είναι ακόμα πολύ μεγάλη και όταν βγήκα στην πίστα με τα σωστά ελαστικά για να κινηθώ ταχύτερα, ήμουν ήδη αρκετά κουρασμένος με το πρόβλημα του ώμου μου.

Οι δοκιμές ήταν θετικές και τώρα μπορούμε να δουλέψουμε για την περαιτέρω βελτίωσή μας. Ο νέος κινητήρας δεν είχε μεγάλη διαφορά, αλλά είναι λίγο πιο ομαλός στην επιτάχυνση και θα δούμε σε ποιούς αγώνες θα τον χρησιμοποιήσουμε», κατέληξε ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Πίσω στη Honda, ο νικητής του αγώνα της Κυριακής (1/05) Dani Pedrosa αποχώρησε από τις δοκιμές μετά από 17 γύρους, όταν η κούραση στον εγχειρισμένο ώμο του από τον αγώνα άρχισε να κάνει την εμφάνισή της.

Για τον ίδιο λόγο, την πρόσφατη επέμβαση στο σπασμένο πόδι του, δεν συμμετείχε ούτε ο Alvaro Bautista της Suzuki, ενώ απουσίαζαν και οι Randy de Puniet και Hector Barbera. Ο πρώτος εξαιτίας υποτροπής παλιού τραυματισμού και ο δεύτερος διότι τραυματίστηκε ελαφρά σε έναν σπόνδυλο κατά την πτώση του στον αγώνα της Κυριακής.

MOTOGP – ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ
1. Simoncelli (Gresini Honda) 1:36.211
2. Lorenzo (Yamaha) +0.105
3. Stoner (Honda) +0.391
4. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +0.639
5. Rossi (Ducati) +1.171
6. Edwards (Tech3 Yamaha) +1.199
7. Spies (Yamaha) +1.210
8. Dovizioso (Honda) +1.249
9. Hayden (Ducati) +1.252
10. Pedrosa (Honda) +1.468
11. Aoyama (Gresini Honda) +1.821
12. Abraham (Cardion Ducati) +1.876
13. Elias (LCR Honda) +2.201
14. Capirossi (Pramac Ducati) +2.422
15. Aoki (Suzuki) +2.639

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο