Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
O Αλμοδόβαρ, οι γυναίκες και το κόκκινο χρώμα!

O Αλμοδόβαρ, οι γυναίκες και το κόκκινο χρώμα!

Οι ταινίες του σπουδαίου σκηνοθέτη Αλμοδόβαρ είναι γεμάτες χρώμα, αλλα το κόκκινο πάντα υπερίσχυε. Το Home Cinema εστίασε σε αυτό και ξεχώρισε για σας μια σειρά από «Αλμοδοβαρικές» κινηματογραφικές σκηνές «ντυμένες» στα κόκκινα… Όπως έχει δηλώσει ο ίδιος το κόκκινο χρώμα αποτελεί μια ενστικτωδώς επιλογή για αυτόν και δεν παραλείπει να αναφέρει πως είναι ένα […]

Οι ταινίες του σπουδαίου σκηνοθέτη Αλμοδόβαρ είναι γεμάτες χρώμα, αλλα το κόκκινο πάντα υπερίσχυε.

Το Home Cinema εστίασε σε αυτό και ξεχώρισε για σας μια σειρά από «Αλμοδοβαρικές» κινηματογραφικές σκηνές «ντυμένες» στα κόκκινα…


Όπως έχει δηλώσει ο ίδιος το κόκκινο χρώμα αποτελεί μια ενστικτωδώς επιλογή για αυτόν και δεν παραλείπει να αναφέρει πως είναι ένα από τα χρώματα που του αρέσουν πάρα πολύ! Του αρέσει να το χρησιμοποιεί και στις ταινίες του, γιατί χαρίζει ένταση στο χώρο.

Στην Ισπανία έχει πολλούς συμβολισμούς αντιπροσωπεύει τη ζωή, τη φωτιά, το θάνατο, το αίμα, το πάθος, ενώ τα κόκκινα γαρίφαλα είναι το εθνικό τους λουλούδι.

Σύμφωνα με τον ίδιο, εξυπηρετεί το κάδρο καθώς στις νυχτερινές λήψεις η παρουσία και μόνο του κόκκινου χρώματος εκπέμπει φωτεινότητα στο συγκεκριμένο πλάνο, έτσι δεν παραλείπει να έχει πάντα τις γυναίκες με ένα κόκκινο στοιχείο πάνω τους (ένα φόρεμα, μια ζακέτα, ένα μαντίλι), ενώ αυτός είναι και ο λόγος που εμφανίζονται αρκετά συχνά κόκκινα αυτοκίνητα στις ταινίες του, ακόμα και στην ύπαιθρο, αφού εκεί, οπτικά, ενισχύει τα φυσικά χρώματα.

Πολλές ταινίες του έχουν σαν κεντρικό ήρωα γυναίκες, γιατί πιστεύει πως μπορεί πιο εύκολα να αναπτύξει μια ιστορία έχοντας αυτές σαν κεντρικό ήρωα. Είναι, σύμφωνα πάντα με τον Αλμοδόβαρ, πιο ελεύθερες να εκφράσουν τα συναισθήματά τους.
Ο ίδιος άλλωστε μεγάλωσε περιτριγυρισμένος από γυναίκες, ενώ οι άντρες, όπως έχει πει, ήταν απών.

Οι ταινίες:

Matador (1986)

Αντόνιο Μπαντέρας, Ασούμπα Σέρνα
Πέδρο Αλμοδόβαρ

Ο Ανχέλ, μαθητής κάποιου ταυρομάχου, αποπειράται να βιάσει την ερωμένη του δασκάλου του και έπειτα ομολογεί στην αστυνομία ότι έχει διαπράξει σειρά φόνων. Την υπεράσπισή του αναλαμβάνει μια δικηγόρος που σκοτώνει τους εραστές της την ώρα του οργασμού.

Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης (1988)

Κωμωδία

Αντόνιο Μπαντέρας, Κάρμεν Μάουρα, Ρόσι ντε Πάλμα
Πέδρο Αλμοδόβαρ

Ύστερα από μακροχρόνιο δεσμό με την Πέπα, ο Ιβάν, ηθοποιός που δουλεύει μαζί της στις μεταγλωττίσεις ταινιών, αφήνει μήνυμα στον αυτόματο τηλεφωνητή της ότι χωρίζουν. Η Πέπα περιμένει εναγωνίως νέο τηλεφώνημά του και, ταυτόχρονα, τον αναζητά παντού, όμως στο σπίτι του συναντά τη γυναίκα του, Λουθία, η οποία ήταν έγκλειστη στο ψυχιατρείο επί είκοσι χρόνια. Στο μεταξύ, η Καντέλα, φίλη της Πέπα, έρχεται να μείνει στο διαμέρισμά της, επειδή έχει προβλήματα με τον τρομοκράτη εραστή της. Το διαμέρισμα επισκέπτεται επίσης ο Κάρλος, γιος του Ιβάν, με την αρραβωνιαστικιά του, Μαρίσα, με πρόθεση να το νοικιάσει, αγνοώντας ότι εδώ μένει η ερωμένη του πατέρα του.

Ψηλά Τακούνια (1981)

Κωμωδία

Μαρίζα Παρέδες, Βικτόρια Αμπρίλ, Μιγκέλ Μποσέ
Πέδρο Αλμοδόβαρ

Εκπληκτική κωμωδία από τον Πέδρο Αλμοδοβάρ, με εξαιρετική μουσική, εξαιρετικές ερμηνείες και σκηνές που «σπάνε κόκκαλα».


Το Μυστικό μου Λουλούδι (1995)

Κοινωνική

Μαρίζα Παρέδες, Χουάν Εσανόβε, Ιμανόλ Αρίας
Πέδρο Αλμοδόβαρ

Μία συγγραφέας που γράφει αισθηματικά βιβλία με ψευδώνυμο ανακαλύπτει ότι ο σύζυγός της την απατά και ότι γενικά η ζωή της είναι ένα μελό όπως αυτά που γράφει και ντρέπεται να υπογράψει.

Καυτή Σάρκα (1997)

Χαβιέ Μπαρδέμ, Φραντσέσκα Νέρι, Αντζελα Μολίνα
Πέδρο Αλμοδόβαρ

Ένας κακότυχος νεαρός συλλαμβάνεται, εκτείει ποινή στη φυλακή και στη συνέχεια κάνει παράλληλο δεσμό με τις γυναίκες των αστυνομικών που τον συνέλαβαν.


Όλα για τη Μητέρα μου (1998)

Κοινωνική

Η Manuela βλέπει τον 17χρονο γιο της να σκοτώνεται σε ατύχημα ανήμερα των γενεθλίων του, έξω από το θέατρο όπου είχαν πάει να δουν μια παράσταση του «Λεωφορείον ο Πόθος». Αποφασίζει να πάει στη Βαρκελώνη, για να βρει τον πατέρα του γιου της, τον Esteban, που έχει να τον δει για χρόνια, εισάγοντας έτσι το θεατή σε «αλμοδοβαρικές», ντελιριακές καταστάσεις που, ως συνήθως, δεν περιγράφονται.

Μίλα της (2002)

Ένας νοσοκόμος και ένας δημοσιογράφος βρίσκονται ανάμεσα στους θεατές που παρακολουθούν μια παράσταση της Πίνα Μπάους. Μήνες αργότερα θα γνωριστούν σε κάποια κλινική. Ο ένας περιποιείται μια κοπέλα που βρίσκεται χρόνια σε κώμα και ο άλλος έχει φέρει εκεί τη φίλη του, που επίσης βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση.

Κακή Εκπαίδευση (2004)

Κοινωνική

Χαβιέ Καμάρα, Γκαέλ Γκαρθία Μπερνάλ, Φέλε Μαρτίνες
Πέδρο Αλμοδόβαρ

Ένας σκηνοθέτης και ένας ηθοποιός, άλλοτε οικότροφοι σε καθολικό σχολείο, συναντιούνται έπειτα από πολλά χρόνια. Ένα σενάριο βασισμένο σε κοινές τους αναμνήσεις γίνεται αφορμή να ξετυλιχτεί η σχέση τους, όταν ακόμα ήταν παιδιά, και ο ρόλος που έπαιξε στη ζωή τους ο ιερέας-διευθυντής του σχολείου, ο οποίος ήταν ερωτευμένος με τον έναν από τους δυο.


Γύρνα Πίσω (2006)

Κοινωνική

Πηνελόπη Κρουζ, Κάρμεν Μάουρα, Λόλα Δουένιας
Πέδρο Αλμοδόβαρ

Όταν ο άντρας της επιχειρεί να βιάσει την κόρη της, και η μικρή τον μαχαιρώνει, μια γυναίκα των λαϊκών τάξεων κρύβει το πτώμα σε καταψύκτη έως ότου βρει ευκαιρία να το ξεφορτωθεί. Στο μεταξύ, η αδερφή της έχει μια αναπάντεχη συνάντηση. Η μητέρα τους, νεκρή από καιρό, επιστρέφει για να τους φανερώσει μυστικά από το παρελθόν.

Ραγισμένες Αγκαλιές (2009)

Δραματική

Πενέλοπε Κρουζ, Λουί Ομάρ, Μπλάνκα Πορτίγιο
Πέδρο Αλμοδόβαρ

Ένας άντρας γράφει, ζει και αγαπάει μέσα στο σκοτάδι. Ήταν το θύμα ενός μοιραίου αυτοκινητικού δυστυχήματος δεκατέσσερα χρόνια νωρίτερα, στο οποίο δεν έχασε απλά την όρασή του, αλλά και τη γυναίκα της ζωής του.
Ένα βράδυ ξεκινάει να αφηγείται την οδυνηρή αυτή ιστορία, μια ιστορία συγκινητική και τραγική. Μια ιστορία που μπορεί να αποτυπωθεί με τη φωτογραφία δύο ερωτευμένων ανθρώπων, που αγκαλιάζονται και που κάποιος έχει σκίσει σε χίλια κομμάτια…

Το Δέρμα Που Κατοικώ (2011)

Θρίλερ, Δραματική, Μυστηρίου

Αντόνιο Μπαντέρας, Ελένα Ανάγια, Μαρίζα Παρέντες, Μπάρμπαρα Λένι, Μπλάνκα Σουάρεζ, Γιαν Κορνέτ
Πέδρο Αλμοδόβαρ

Αυτή τη φορά ο Ισπανός σκηνοθέτης εκπλήσσει, έχοντας επιλέξει να παρουσιάσει μια σκοτεινή ιστορία εκδίκησης, βασισμένη στο μυθιστόρημα “Μυγαλή, η Δηλητηριώδης Αράχνη” του Τιερύ Ζονκέ.

Με τη γυναίκα του να έχει υποστεί καθολικά εγκαύματα σε ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα, ο Δρ. Ρομπέρ Λεντγκάρντ, διαπρεπής πλαστικός χειρούργος, προσπαθεί να δημιουργήσει ένα νέο δέρμα, για να την σώσει. Εκτός από τα χρόνια και τα χρήματα που ξοδεύει στην έρευνα και τα πειράματά του, ο Ρομπέρ χρειάζεται τρία ακόμα πράγματα: κανέναν ενδοιασμό, έναν συνεργό κι ένα ανθρώπινο πειραματόζωο. Οι ενδοιασμοί δεν υπήρξαν ποτέ πρόβλημα. Η Μαρίλια, η γυναίκα που τον φρόντιζε απ’ τη μέρα που γεννήθηκε, είναι η πιο πιστή συνεργός. Όσο για το ανθρώπινο πειραματόζωο…


Διαβάστε επίσης:

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024