Λίγο μετά την πρόσφατη ανανέωσή τους, η Alfa Romeo προχωρά σε μια επετειακή προσθήκη στην γκάμα των Giulia και Stelvio παρουσιάζοντας νέες εκδόσεις Quadrifoglio οι οποίες τιμούν την εκατονταετηρίδα από την πρώτη εμφάνιση του τετράφυλλου τριφυλλιού και όσων αυτό συνεπάγεται στην ιστορία της ιταλικής φίρμας, διαθέτοντας μια σειρά από βελτιώσεις και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που στοιχειοθετούν την αυτονόητη θέση των δύο νέων εκδόσεων στην κορυφή της γκάμας των δύο μοντέλων.

Οι βελτιώσεις ξεκινούν από τον  διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων ο οποίος επωφελείται από αύξηση ισχύος, αυξάνοντας την απόδοσή του στους 520 ίππους ενώ το μέγεθος της ροπής των 600 Nm είναι πλήρως διαθέσιμο μεταξύ 2.500 και 5.000 σ.α.λ. Τον κινητήρα συμπληρώνει το γνώριμο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με μετατροπέα ροπής ωστόσο στην εξίσωση έχει προστεθεί πλέον ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τόσο στην περίπτωση της πισωκίνητης Giulia όσο και σε αυτή της τετρακίνητης Stelvio. Παράλληλα αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα εξαγωγής το οποίο φέρει την υπογραφή της Akrapovic και αποτελείται από τιτάνιο και συμβάλλει σε έναν ακόμα πιο ταιριαστό και βαθύ ήχο.

Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα απαραίτητα διακριτικά στα μπροστινά φτερά αλλά και στο εσωτερικό των εκδόσεων που εκτός από το τετράφυλλο τριφύλλι φέρουν και την ένδειξη «100th» σε στρατηγικά σημεία της «διακόσμησης». Πίσω από τους τροχούς των 19 ιντσών για την Giulia και των 21 ιντσών για την Stelvio οι δαγκάνες των φρένων υιοθετούν πλέον χρυσό φινίρισμα ως ένα επιπλέον επιχείρημα για την ιδιαιτερότητα των δύο εκδόσεων.

Στο χρυσό μοτίβο υπακούν επίσης και οι ραφές των Alcantara επενδύσεων του εσωτερικού ενώ οι επιφάνειες  διαθέτουν εκτός από τα επίσης χρυσά σιρίτια και άφθονες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα το οποίο δεν περιορίζεται αποκλειστικά στο εσωτερικό καθώς από το ίδιο υλικό κατασκευάζεται και το νέο spoiler στο μπροστινό τμήμα, οι καθρέφτες και λεπτομέρειες στην μάσκα.

Στις προσθήκες συγκαταλέγεται και ένα νέο στυλ παραμετροποίησης του ψηφιακού εξοπλισμού με τον τίτλο Race το οποίο φέρνει στο προσκήνιο του πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, απαλείφοντας όλες τις άλλες ενδείξεις. Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της πρόσφατης ανανέωσης των δύο μοντέλων, οι επιλογές για την παραμετροποίηση των οργάνων περιλαμβάνουν επίσης το στυλ Heritage το οποίο αντλεί τις επιρροές του από τις κλασικές Alfa της δεκαετίας του ’60 και του ’70, φέρνοντας στο οπτικό πεδίο του οδηγού όργανα σχεδιασμένα με μια ρετρό αύρα.

Την ίδια διάθεση αποπνέει και η χρωματική παλέτα στην οποία θα είναι διαθέσιμα τα δύο μοντέλα που περιλαμβάνει την κλασική απόχρωση Rosso Etna, την εξίσου αγωνιστικών καταβολών Verde Montreal και την «απειλητική» Nero Vulcano.

Οι δύο εκδόσεις θα κατασκευαστούν σε 100 μόλις αντίτυπα, προσθέτοντας στα χαρακτηριστικά τους και αυτό της σπανιότητας και των μελλοντικών κλασικών στα επιβλητικά χαρακτηριστικά τους.