Φωτογραφίες: Automedia

Τo τρέχον Ford Fiesta πρωτοεμφανίστηκε το 2017 κάτι που σημαίνει ότι το δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό δεν θα αργήσει να παρουσιαστεί επισήμως.

Εξάλλου το καμουφλάζ που το καλύπτει είναι ελάχιστο, αποτυπώνοντας τις σχεδιαστικές διατυπώσεις που ακολουθούν συνήθως το πακέτο εξοπλισμού ST-Line σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά της βασικής έκδοσης.

Όπως και να έχει, τα περιορισμένα αυτοκόλλητα αφήνουν να διαφανεί η κυψελοειδής γρίλια, οι νέες εισαγωγές αέρα καθώς και ένα νέο σετ κεντρικών φωτιστικών σωμάτων που ενσωματώνουν LED ημέρας. Ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα πιο σκούρα φωτιστικά σώματα, το διακριτό spoiler στην κορυφή της οροφής και το ένας ελαφρώς ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας.

Στο εσωτερικό, ορισμένες εκδόσεις αναμένεται να επωφεληθούν από τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων που εισήγαγε το Puma ενώ την εικόνα αναμένεται δεδομένα να συμπληρώσουν νέες χρωματικές επιλογές και υφές για τις επενδύσεις.

Από το Puma αναμένεται να προέλθουν και οι κινητήρες με κυρίαρχο τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα σε συνδυασμό με ήπια υβριδική τεχνολογία, 48 Volt o οποίος θα είναι διαθέσιμος σε εκδοχές ισχύος 125 και 155 ίππων.

Αφετηρία για τις επιλογές θα αποτελέσει ένας ατμοσφαιρικός 1,1 λίτρου με ισχύ 75 ίππων και ο παραπάνω turbo τρικύλινδρος χωρίς επικουρικό υβριδικό σύστημα ο οποίος αποδίδει 95 ίππους. Οι εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη για τις υβριδικές.

Επίσης, παράλληλα η Ford ετοιμάζει την ανανεωμένη έκδοση Active η οποία διαθέτει μια περιπετειώδη αισθητική και αυξημένη απόσταση από το έδαφος και θα ενσωματώσει τις παραπάνω αλλαγές προσφέροντας μια ακόμα εναλλακτική.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η αποκάλυψη του νέου Fiesta αναμένεται πριν το τέλος της χρονιάς με την προοπτική να διατεθεί από το 2022.