Φωτογραφίες: Automedia

Μία από τις εκκεντρικότερες προτάσεις της Mercedes, η τετράθυρη AMG GT ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή της η οποία θα επωφεληθεί από μια σειρά αισθητικών και ψηφιακών αναβαθμίσεων καθώς και από μια νέα plug-in υβριδική έκδοση.

Η νέα της, σχεδόν απαλλαγμένη από καμουφλάζ εμφάνιση προσφέρει μια καλύτερη αποτύπωση των αλλαγών στην όψη της όπου ξεχωρίζουν ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, η μεγαλύτερη κατώτερη εισαγωγή αέρα και ο πιο επιθετικός σχεδιασμός των πλευρικών.

H γερμανική φίρμα δεν έχει παραλλάξει άλλα τμήματα του αμαξώματος ωστόσο δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα υπάρξουν νέες επιλογές για χρώματα και μοτίβα τροχών.

Με δεδομένο ότι η AMG GT 4 Door Coupe συνδέεται με δεσμούς αίματος με την προσφάτως ανανεωμένη AMG E 63 S, στα νέα της χαρακτηριστικά θα συμπεριλαμβάνεται ένα νέο σπορ τιμόνι καθώς και αντίστοιχες επιλογές σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις και τις αισθητικές λεπτομέρειες. Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό το τετράθυρο coupe αναμένεται να επωφεληθεί από την τελευταία εκδοχή του διδύμου των οθονών των 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment.

Όπως ισχύει και για την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου το τετράθυρο coupe αναμένεται να είναι διαθέσιμο με straight six 3,0 λίτρων ισχύος 435 ίππων σε ήπια υβριδική έκδοση καθώς και V8 4,0 λίτρων με απόδοση έως και 639 ίππους. Ωστόσο, βάσει των τελευταίων πληροφορίες κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αγνοηθεί η έντονη φημολογία περί μιας plug-in υβριδικής  έκδοσης οι οποία θα μοιραστεί το ίδιο σύνολο με την υπό εξέλιξη αντίστοιχη έκδοση της S-Class με τα διακριτικά AMG S 73 e.

Aν και η γερμανική φίρμα δεν έχει επιβεβαιώσει επισήμως την εξέλιξη της έκδοσης, σύμφωνα με προηγούμενες δηλώσεις στελεχών της είναι θέμα -λίγου- χρόνου το Affalterbach να ενστερνιστεί τέτοιου είδους τεχνολογίες οι οποίες σύμφωνα με τις συστάσεις θα εξασφαλίζουν ισχύ που θα ξεπερνά τους 800 ίππους.

Βάσει των ίδιων πληροφοριών, αφετηρία για το πανίσχυρο plug-in υβριδικό σύνολο θα αποτελέσει ο «πολύπειρος» V8 των 4,0 λίτρων ο οποίος θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες που θα φροντίζουν εκτός από τις καταιγιστικές επιδόσεις να εξασφαλίσουν και ηλεκτρική αυτονομία που θα αγγίζει τα 100 χλμ.