Μόνον επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, περισσότερα από 25 πρόσωπα είχαν ήδη αλλάξει στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου χωρίς να γίνει απολύτως καμία ουσιαστική αλλαγή αναφορικά με την ίδια την λειτουργία του οργανισμού, ο οποίος εδώ και δεκαετίες, ολοφάνερα χωλαίνει. Πόσο; Τόσο ώστε την περασμένη Δευτέρα να παραιτηθεί σύσσωμο το από τον Νοέμβριο του 2019 Δ.Σ. του ΕΚΚ αποτελούμενο από τους κ.κ.. Πάνο Λουκάκο (Πρόεδρος), Χριστίνα Μανωλοπούλου, Κώστα Φέρρη, Μιρέλλα Παπαοικονόμου, Χρυσάνθη Σωτηροπούλου, Νίκο Μεγγρέλη και Κωνσταντή Φραγκόπουλο.

Αντιμέτωπο με ένα πρόγραμμα 1.400 αιτήσεων που πρέπει να διεκπεραιωθούν άμεσα, το ΕΚΚ μετά βίας διαχειρίζεται ετησίως 300 περίπου προτάσεις και αυτές με καθυστερήσεις. Απλούστατα επειδή κινείται με μπάτζετ 3 εκατ. ευρώ την ώρα που ΕΚΟΜΕ, μια νέα υπηρεσία στήριξης του ελληνικού κινηματογράφου έχει στη διάθεσή του περί τα 70. Moιράζει ψίχουλα και όχι σε όλους αλλά σε «κάποιους».

Ολα αυτά σε κάνουν να αναρωτιέσαι για τον λόγο ύπαρξης του ΕΚΚ στη σημερινή του μορφή που είναι ίδια με εκείνη του 1990. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Πρέπει επίσης να πούμε ότι έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι σύμφωνα με έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους που υποβλήθηκε στο ΕΚΚ το 2018, έχουν εντοπιστεί ευρήματα στη διαχείριση υποθέσεων του Κέντρου που επιτάσσουν την παραπομπή της εν λόγω έκθεσης στη Δικαιοσύνη. Πηγές αναφέρουν περιπτώσεις χρηματοδότησης ταινιών για τις οποίες οι χρηματοδοτούμενοι δεν απέδωσαν ποτέ τα οφειλόμενα παραστατικά.