Βαθιά το χέρι στην τσέπη θα πρέπει να βάλουν οι καταναλωτές για τη Σαρακοστή
Έρευνα σχετικά με τις τιμές των προϊόντων πραγματοποίησε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, στο πλαίσιο έναρξης της περιόδου της Σαρακοστής, όπου παρουσιάζεται αυξημένη ζήτηση.
Έρευνα σχετικά με τις τιμές των προϊόντων πραγματοποίησε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, στο πλαίσιο έναρξης της περιόδου της Σαρακοστής, όπου παρουσιάζεται αυξημένη ζήτηση.
Η έρευνα διεξήχθη στα πλαίσια των τακτικών τιμοληψιών του Τμήματος Παρατηρητηρίου Τιμών την περίοδο από 25/2/2019 έως 6/3/2019 και επικεντρώθηκε σε συγκεκριμένα βασικά προϊόντα. Οι τιμοληψίες διενεργήθηκαν σε καταστήματα πώλησης τροφίμων (κεντρικές αγορές λιανικής, σουπερ μάρκετ και λαϊκές αγορές) της Περιφέρειας Αττικής. Οι αναγραφόμενες τιμές ανάγονται στις αντίστοιχες μονάδες μέτρησης.
Σε σχέση με το προηγούμενο έτος η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή εκτίμησε ότι θα παρατηρηθεί αύξηση κατά 7,79% στο κόστος του καλαθιού.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η προαναφερόμενη αύξηση οφείλεται κυρίως στην αύξηση των τιμών των οπωρολαχανικών (ενδεικτικά αναφέρεται ότι το ξερό κρεμμύδι παρουσιάζει αύξηση 98,25%, η πατάτα 48,61%, οι τομάτες 20,56 %, το λάχανο 50%).
Οι κατεψυγμένες γαρίδες παρουσιάζουν επίσης μία αύξηση της τάξης του 17%. Στο είδος αυτό όμως, υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση των τιμών (μεγέθη, προέλευση κλπ) και οι καταναλωτές έχουν δυνατότητα φθηνότερης επιλογής. Στα ίδια επίπεδα κυμαίνεται η τιμή του χαλβά.
- Live: Το post game του ημιτελικού Ντόρτμουντ – Παρί Σεν Ζερμέν
- Βγήκαν τα… χριστιανόμετρα πριν την κορύφωση του Θείου Δράματος
- Προϋπολογισμός: Το καθολικό Πάσχα ή η ακρίβεια έριξαν τα φορολογικά έσοδα;
- «Έθισαν τον 13χρονο και τον έκαναν διακινητή»
- «The Asunta Case»: Η αληθινή ιστορία της 12χρονης που δολοφονήθηκε από τους θετούς γονείς της
- Η Οικονομική Υστέρηση της Ελλάδας και η Ευρωζώνη