Επ. Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στην έγκριση της γνωστοποίησης αποκλειστικού ελέγχου επί της ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού) από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ του ομίλου Ferrovie προχώρησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού
Στην έγκριση της γνωστοποίησης αποκλειστικού ελέγχου επί της ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού) από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ του ομίλου Ferrovie προχώρησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Ειδικότερα, σε συνεδρίαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις, 27 Φεβρουαρίου 2019, αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση της από 27.11.2018 ως άνω γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 6 του Ν.3959/11, όπως ισχύει.
Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, κατ’ άρθρο 8 παρ. 6 του ν. 3959/2011, δεδομένου ότι η εν λόγω συγκέντρωση, παρ’ ότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν περιορίζει σημαντικά, κατ’ άρθρο 8 παρ. 3 του Ν. 3959/2011, τον ανταγωνισμό στην εθνική αγορά, με τη δημιουργία ή ενίσχυση της δεσπόζουσας θέσης ως αποτέλεσμα της υπό εξέταση συγχώνευσης.
Αμφότερες οι επιχειρήσεις ήδη δραστηριοποιούνται, με υπερδεσπόζουσα θέση, η μεν εξαγοράζουσα ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην αγορά των επιβατικών και εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, η δε εξαγοραζόμενη ΕΕΣΣΤΥ στην αγορά επομένου επιπέδου, ήτοι της επισκευής και συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού.
Ωστόσο, δεν εκτιμάται ότι η εν λόγω συγκέντρωση θα επιφέρει κάθετες επιπτώσεις στις επηρεαζόμενες αγορές, όπως ο αποκλεισμός ανταγωνιστών σε πρόσβαση ή σε πελάτες στην αγορά των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, μέσω των υπηρεσιών συντήρησης τροχαίου υλικού από την νέα οντότητα. Πράγματι, το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο (Ν. 4408/2016, Οδηγία 2012/34, Κανονισμός 2017/2177) και ο αρμόδιος Φορέας τήρησης αυτού, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) που έχει την εξουσία έκδοσης κανονιστικών αποφάσεων και επιβολής διοικητικών κυρώσεων, διασφαλίζουν την ισότιμη πρόσβαση όλων των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων σε υπηρεσίες συντήρησης τροχαίου υλικού από την εξαγοραζόμενη ΕΕΣΣΤΥ, με υποχρεώσεις διαφάνειας και μη διακριτικής μεταχείρισης για όλους τους υφιστάμενους ή δυνητικούς ανταγωνιστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
- ΕΚΠΑ: Ψηφιακή πλατφόρμα με τα ιστορικά πλημμυρικά δεδομένα σε όλη την Ελλάδα
- Η περιουσία της Σόφι Κινσέλα: Πώς η «βασίλισσα της ρομαντικής κομεντί» έχτισε μια αυτοκρατορία εκατομμυρίων
- Πιερρακάκης: Στο «τιμόνι» και του ESM μετά την προεδρία του Eurogroup
- Επέστρεψε στις νίκες η Φιορεντίνα (2-1), ισοπαλία στη Σουηδία για την ΑΕΚ Λάρνακας (1-1) – Η βαθμολογία του Conference (pic)
- Αποκλείστηκε οριστικά το ενδεχόμενο δολοφονίας του Μιχάλη Καλογήρου
- Μπλόκα: To «σπάσιμο» της ενιαίας ατζέντας διαλόγου και το «ούτε βήμα πίσω» των αγροτών








