Εκτός από την επίσημη πρώτη του δίδυμου της νέας Corolla, στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι πραγματοποιεί την πρεμιέρα του το Camry το οποίο επιστρέφει στην Ευρώπη μετά από απουσία 14 ετών με την προοπτική να αντικαταστήσει το Avensis στην γκάμα της Toyota.

Πλην του προφανούς, δηλαδή του σαφώς πιο ενδιαφέροντος design σε σχέση με το μοντέλο που υποκαθιστά, το Camry θα επιχειρήσει να διεκδικήσει το μερίδιο που του αναλογεί στην κατηγορία των τετράθυρων μοντέλων με υβριδικά όπλα καθώς, στη γηραιά ήπειρο θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο με υβριδικό σύνολο.


Για την ακρίβεια, πρόκειται για το συνδυασμό ενός τετρακύλινδρου ατμοσφαιρικού κινητήρα 2,5 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ που προσφέρει συνδυαστική ισχύ 218 ίππων και 221 Nm ροπής και ταυτόχρονα μέγιστη αποδοτικότητα η οποία μεταφράζεται σε κατανάλωση καυσίμου 4,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 98 γρ./χλμ. μεγέθη που αναμένεται να του εξασφαλίσουν τον τίτλο ενός εκ των αποδοτικότερων της κατηγορίας.

Σε επίπεδο επιδόσεων, το Camry επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 180 χλμ./ώρα.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι όπως και η νέα Corolla, το Camry έχει ως αφετηρία την παγκόσμια αρχιτεκτονική της Toyota, ΤNGA, ενώ με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα παγκόσμιο μοντέλο και μάλιστα το δημοφιλέστερο της κατηγορίας του, η ευρωπαϊκή εκδοχή του υπόσχεται χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τις απαιτήσεις των οδηγών στη γηραιά ήπειρο.

Για την ιστορία, το Camry διατίθεται με ρυθμούς 700.000 μονάδων ετησίως σε όλο τον κόσμο ενώ από τη στιγμή που πρωτοεμφανίστηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’70 μετράει συνολικά πάνω από 19 εκατομμύρια μονάδες πωλήσεων,