Το θαύμα του MEGA: Δεύτερο σε τηλεθέαση
Η υψηλή τηλεθέαση που εξακολουθεί να σημειώνει το MEGA, που μόλις την Τετάρτη πήρε μικρή παράταση ζωής από το ΣτΕ, ενώ το ΕΣΡ είχε αποφασίσει να πέσει «μαύρο», αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη του ιστορικού τίτλου και τη «σχέση ζωής» που έχει αναπτύξει με τους τηλεθεατές του.
Η υψηλή τηλεθέαση που εξακολουθεί να σημειώνει το MEGA, που μόλις την Τετάρτη πήρε μικρή παράταση ζωής από το ΣτΕ, ενώ το ΕΣΡ είχε αποφασίσει να πέσει «μαύρο», αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη του ιστορικού τίτλου και τη «σχέση ζωής» που έχει αναπτύξει με τους τηλεθεατές του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το MEGA -χωρίς νέο πρόγραμμα κι ενώ όλοι οι υπόλοιποι σταθμοί έχουν ρίξει δυνατά όπλα στη μάχη- εξακολουθεί να είναι ανταγωνιστικό, καταγράφοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.
Οι μετρήσεις θέλουν το Σάββατο 17 Μαρτίου 2018 το MEGA να «τερματίζει» δεύτερο σε τηλεθέαση, καταλαμβάνοντας ποσοστό 13,7% ακολουθώντας τον ΣΚΑΙ που ήρθε πρώτος με 17,7%.
ΤΗΛΕΘΈΑΣΗ χτες *Nielsen 🌍
SKAI MEGA Ant1 Alpha STAR
17,7% 13,7% 8,1% 13,7% 12,1%#Mega_Synexizoyme #Skai #Nielsen
— Τηλεθεατής (@tiletheatis11) March 18, 2018
Μάλιστα, στα (εξαιρετικά σημαντικά για τους διαφημιστές) δυναμικά κοινά το MEGA υπολείπεται μόλις 0,1% από τον ΣΚΑΙ, ενώ σε ορισμένες ζώνες είναι το πρώτο κανάλι, δείχνοντας ότι «είναι πολύ σκληρό για να πεθάνει».
Είναι εύκολα, λοιπόν, αντιληπτό το μέγεθος της επιτυχίας που θα κατάφερνε αν είχε στη φαρέτρα των όπλων του καινούργιο πρόγραμμα.
in.gr
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
