Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
McLaren – Mercedes, M. Whitmarsh: “Πήραμε λάθος απόφαση”

McLaren – Mercedes, M. Whitmarsh: “Πήραμε λάθος απόφαση”

Στην ομάδα της McLaren – Mercedes παραδέχονται ότι έκαναν λανθασμένες κινήσεις όσο αφορά τη στρατηγική του Lewis Hamlton στις κατατακτήριες δοκιμές.

Αυστηρή ποινή από τους κριτές ή λανθασμένη ενέργεια από την ομάδα; Τι από τα δύο έγινε και ο Lewis Hamilton έχασε την pole position λόγω αποκλεισμού στο Grand Prix της Ισπανίας;

Αρχικά η ομάδα και πολλοί παρατηρητές είπαν πως οι κριτές εξάντλησαν την αυστηρότητά τους στην απόφαση να αποκλείσουν τον L. Hamilton από την pole position.

Σας θυμίζουμε, πως αμέσως μετά την επίτευξη του ταχύτερου γύρου του ο L. Hamilton πήρε εντολή από την ομάδα να σταματήσει άμεσα το μονοθέσιο στην άκρη της πίστας καθώς δεν υπήρχαν σε αυτό αρκετά καύσιμα για να επιστρέψει στο pit box και να περισσέψει επιπλέον και το 1 λίτρο που είναι απαραίτητο για να εκτελέσει η F.I.A. τους ελέγχους της.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, μετά το τέλος των κατατακτηρίων δοκιμών κάθε μονοθέσιο πρέπει να μπορεί να επιστρέψει στα pit «με δικές του δυνάμεις» και να έχει την προβλεπόμενη ποσότητα καυσίμου, εκτός αν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας.

Στην περίπτωση του L. Hamilton όταν το μονοθέσιο έσβησε μέσα σε αυτό υπήρχαν 1,3 λίτρα καυσίμου αλλά το αυτοκίνητο επέστρεψε στα pits όχι κινούμενο με δικές του δυνάμεις αλλά πάνω σε πλατφόρμα.

Μία ημέρα μετά το τέλος του… αγώνα ο επικεφαλής της McLaren – Mercedes , Martin Whitmarsh, παραδέχθηκε ότι πήρε λάθος απόφαση το Σάββατο στις κατατακτήριες δοκιμές του Ισπανικού Grand Prix και πως θα έπρεπε να ακυρώσει τον τελευταίο γύρο του L. Hamilton βάζοντάς τον στα pits νωρίτερα. Ίσως έτσι ο Βρετανός ξεκινούσε από το Top 10 και μπορεί να ήταν στην τριάδα

«Έκανα λάθος αλλά δεν πιστεύω ότι μπορούσαμε να το προβλέψουμε. Μπορούσα να καλέσω τον Lewis μέσα, στο τέλος του γύρου εξόδου αλλά ειλικρινά δεν πίστευα ότι θα δεχθούμε τέτοια τιμωρία» δήλωσε ο Μ. Whitmarsh

Και πρόσθεσε: «Κατά τη διάρκεια του τελευταίου κατατακτήριου γύρου τα δεδομένα μας έδειξαν ότι δεν υπήρχε τόσο καύσιμο στο ρεζερβουάρ όσο νομίζαμε».

«Γνωρίζαμε τον κανονισμό ο οποίος αναφέρει ότι θα πρέπει στο τέλος να δώσουμε δείγμα καυσίμου ενός λίτρου οπότε πήρα μια απόφαση η οποία ήταν η προσπάθειά μας, να συμμορφωθούμε όσο το δυνατόν περισσότερο με τον κανονισμό».

Και ο ο επικεφαλής της McLaren – Mercedes κατέληξε: «Αν η απόφασή μου ήταν διαφορετική Θα μπορούσαν να ήταν 3 λίτρα καυσίμου και να βρισκόμασταν σε λιγότερο δύσκολη θέση».

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο