«Τα κάναμε θάλασσα με την εξαγορά του MySpace» παραδέχεται ο Ρούπερτ Μέρντοχ
Στερνή μου γνώση, να σ΄είχα πρώτα: Έξι χρόνια μετά την απόφασή του να εξαγοράσει το MySpace, ο Ρούπερτ Μέρντοχ παραδέχεται ότι «τα έκανε θάλασσα με όλους τους δυνατούς τρόπους». Η εξομολόγηση για το «ξοφλημένο» πλέον κοινωνικό δίκτυο ήρθε μέσω Twitter.
Στερνή μου γνώση, να σ΄είχα πρώτα: Έξι χρόνια μετά την απόφασή του να εξαγοράσει το MySpace, ο Ρούπερτ Μέρντοχ παραδέχεται ότι «τα έκανε θάλασσα με όλους τους δυνατούς τρόπους».
Ο μεγαλοεκδότης του ομίλου News Corp. εξομολογήθηκε την Παρασκευή την αποτυχία του μέσω του λογαριασμού του στο Twitter:
«Πολλές ερωτήσεις και αστεία για το MySpace. Απλή η απάντηση: τα κάναμε θάλασσα με όλους τους δυνατούς τρόπους, μάθαμε αρκετά πολύτιμα και ακριβά μαθήματα» γράφει.
Σύμφωνα με το (μάλλον καυστικό) άρθρο του Wired, ο Μέρντοχ έστειλε το tweet από το iPad που είχε μαζί του στην έκθεση ηλεκτρονικών CES στο Λας Βέγκας.
Η News Corp. του Μέρντοχ έδωσε 580 εκατομμύρια δολάρια για να εξαγοράσει το MySpace το 2005, όταν ο δικτυακός τόπος ήταν ο μεγαλύτερος παίκτης στη νέα αγορά των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης.
Τελικά, όμως, το MySpace «έφαγε τη σκόνη» του Facebook.
Τελικά πουλήθηκε πέρυσι τον Ιούνιο στην εταιρεία Specific Media LLC και τον τραγουδιστή Τζάστιν Τίμπερλεϊκ.
Το αντίτιμο; Μόλις 35 εκατομμύρια δολάρια.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Νιγηρία: Ο Τραμπ προειδοποιεί και για άλλους βομβαρδισμούς αν δεν σταματήσει η «σφαγή χριστιανών»
- Υεμένη: Η Σαουδική Αραβία ζητά από τους αυτονομιστές του ΣΜΝ να αποχωρήσουν από τα εδάφη που κατέλαβαν
- Ονδούρα: «Συγχαίρει» η σοσιαλιστική κυβέρνηση της Ισπανίας τον εκλεκτό του Τραμπ
- Νιγηρία: Πλήγματα κατά του Ισλαμικού Κράτους εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ
- Κυβερνοασφάλεια: Αγορές με τη βοήθεια της AI και προσωπικά δεδομένα
- Ακίνητα: Έρχεται το price map για να βάλει τάξη στην αγορά