Επιστροφή στις νίκες για τον Φέτελ στο ευρωπαϊκό GP της F1
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ της Red Bull πανηγύρισε την 2η εφετινή νίκη του στο ευρωπαϊκό GP της Formula 1 στη Βαλένθια.
Δεύτερος τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον,
ένα αποτέλεσμα που τον διατήρησε στην κορυφή του πρωταθλήματος. Το
βάθρο συμπλήρωσε ο Τζένσον Μπάτον με την άλλη McLaren. Ο αγώνας σημαδεύτηκε από την σφοδρή σύγκρουση του Μαρκ Ουέμπερ με τον Χάικι Κοβαλάινεν στον 9ο γύρο!
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ επανήλθε στον δρόμο των επιτυχιών στο ευρωπαϊκό GP, πανηγυρίζοντας την 2η φετινή του νίκη στην κούρσα της Βαλένθια, την οποία οδήγησε από την pole position ως το πέσιμο της καρό σημαίας.
Δεύτερος πίσω από τον πιλότο της Red Bull τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον, ένα αποτέλεσμα που τον διατήρησε στην κορυφή του πρωταθλήματος. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Τζένσον Μπάτον με την άλλη McLaren.
Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τη θεαματική σύγκρουση του Μαρκ Ουέμπερ με τον Χάικι Κοβαλάινεν στον 9ο γύρο, ευτυχώς χωρίς δυσάρεστες συνέπειες για την σωματική ακεραιότητα των δύο οδηγών!
Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, η FIA αποφάσισε να τιμωρήσει με ποινές 5 δευτερολέπτων εννιά οδηγούς της F1, για παράβαση των κανονισμών με το αυτοκίνητο ασφαλείας κατά τη διάρκεια του GP Ευρώπης.
Πρόκειται για τους Τζένσον Μπάτον, Ρούμπενς Μπαρικέλο, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, Βιτάλι Πετρόφ, Αντριαν Σούτιλ, Πέντρο ντε λα Ρόσα και Βιταντόνιο Λιούτσι, οι οποίοι τιμωρήθηκαν μετά το τέλος του αγώνα, επειδή ξεπέρασαν το χρονικό όριο γύρου εισόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Οι ποινές έφεραν τον Φερνάντο Αλόνσο μία θέση πιο πάνω στην τελική κατάταξη, στην 8η από την 9η μπροστά από τον Μπουεμί, όπως επίσης τον Νίκο Ρόσμπεργκ στην 10η θέση αντί του Ντε λα Ρόσα.
Η εξέλιξη του αγώνα…
Ο Ουέμπερ ήταν ο μεγάλος χαμένος στην εκκίνηση, καθώς έπεσε στην 9η από την 2η θέση. Αντίθετα ο Φέτελ υπερασπίστηκε την πρωτοπορία από την πίεση του Χάμιλτον, ο οποίος πέρασε 2ος μπροστά από τις Ferrari των Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα.
Κι ενώ η… σκόνη έδειχνε να έχει καταλαγιάσει, στον 9ο γύρο έγινε το ατύχημα που επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη της κούρσας. Σε προσπάθειά του να περάσει τον Κοβαλάινεν, ο Ουέμπερ έπεσε πάνω στην Lotus και εκτοξεύτηκε στον αέρα, πριν καταλήξει στα προστατευτικά λάστιχα.
Αμφότεροι οι οδηγοί βγήκαν αλώβητοι από το συμβάν, το οποίο δημιούργησε ένα προσωρινό χάος. Κι αυτό γιατί αρκετοί πιλότοι που βρίσκονταν στις πίσω θέσεις, έσπευσαν να μπουν για αλλαγή ελαστικών αμέσως μετά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.
Το αποτέλεσμα ήταν να κερδίσουν πολύ έδαφος στην κατάταξη, αλλά και να βρεθούν υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες για παράβαση του χρονικού ορίου για τον γύρο εισόδου. Πρόκειται για τους Μπάτον, Ρούμπενς Μπαρικέλο, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Πέντρο ντε λα Ρόσα, Βιτάλι Πετρόφ, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, Τόνιο Λιούτσι, Αντριαν Σούτιλ και Σεμπαστιάν Μπουεμί.
Ο Φέτελ μπήκε έναν γύρο μετά στα pits και παρέμεινε πρώτος, τη στιγμή που ο Χάμιλτον έπαιζε άσχημο παιχνίδι στις Ferrari πίσω του, καθυστερώντας τες τόσο, όσο αυτές να μην περάσουν το αυτοκίνητο ασφαλείας μόλις εξήλθε από το pit-lane.
Το ανφέρ του Βρετανού οδηγού έριξε τους Αλόνσο και Μάσα πίσω στην κατάταξη, τη στιγμή που ο ίδιος διατηρήθηκε πίσω από τον Φέτελ. Και παρότι οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να τον τιμωρήσουν με ποινή διέλευσης από τα pits, ο Βρετανός κατάφερε να κρατηθεί 2ος.
Πίσω του ήταν ο Καμούι Κομπαγιάσι, ο μοναδικός που δεν έκανε pit-stop στην αρχή. Ο Ιάπωνας της Sauber το άφησε για τους τελευταίους γύρους και παρότι έπεσε 9ος, κατάφερε να εκμεταλλευτεί το φρέσκο σετ πολύ μαλακών ελαστικών για να προσπεράσει Αλόνσο και Μπουεμί και να τερματίσει 7ος.
Ο 10ος αγώνας της σεζόν θα γίνει στο Σίλβερστοουν της Μ. Βρετανίας σε δύο εβδομάδες (9-11/7).
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.