Online Consumers Place Greater Trust in Peers: (Especially Friends) on Flickr – Photo Sharing!
Εμπιστευόμαστε τους φίλους μας πριν αγοράσουμε, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο. Αυτή η διαπίστωση της Forrester Research εξηγεί γιατί το Facebook επιχειρεί να ρευστοποιήσει τις φιλίες 50 εκατομμυρίων ανθρώπων που του εμπιστεύτηκαν τα στοιχεία και τα ενδιαφέροντά τους.
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
- Ο νέος τουριστικός χάρτης: Γιατί αλλάζουν οι προορισμοί και τι σημαίνει για την οικονομία
- «Κρυφός φόρος» η ακρίβεια στα τρόφιμα – Ο δραματικός αντίκτυπός της στην καθημερινότητα





