Η γέφυρα της Μόνα Λίζα και άλλα μυστικά
Κι ενώ η βιβλιογραφία γύρω από το αριστούργημα του Ντα Βίντσι εμπλουτίζεται με ένα ακόμα «μυστήριο», και τα έργα των μεγάλων ζωγράφων συνεχίζουν να γοητεύουν με όσα φανερώνουν και -κυρίως- με όσα κρύβουν.
Κι ενώ η βιβλιογραφία γύρω από το αριστούργημα του Ντα Βίντσι εμπλουτίζεται με ένα ακόμα «μυστήριο», και τα έργα των μεγάλων ζωγράφων συνεχίζουν να γοητεύουν με όσα φανερώνουν και -κυρίως- με όσα κρύβουν.

Μέσα από τους συνεχείς επαναπροσδιορισμούς εννοιών ο καλλιτέχνης παρουσιάζει, όπως είχε εξαρχής στο νου του, ένα μουσείο α-φυσικής ιστορίας.

Οι δύο διάσημοι ζωγράφοι του τέλους του 19ου αιώνα ήταν στενοί φίλοι, δημιουργώντας μάλιστα μαζί μια κοινότητα πρωτοποριακών καλλιτεχνών. Τον Οκτώβριο του 1888, ο Γκογκέν συνάντησε τον Βαν Γκογκ στην Αρλ, στο «Κίτρινο Σπίτι», που νοίκιαζε -και στο οποίο έκοψε το αυτί του-, μένοντας εκεί για λίγο περισσότερο από δύο μήνες.

Οι Rossettis, μια νέα έκθεση στην Tate Britain, μας προσκαλεί στον κόσμο μιας ανένταχτης βικτοριανής οικογένειας. Είναι ένας κόσμος όπου η πρωτοποριακή μόδα συναντά τη γυναικεία απελευθέρωση, τον εθισμό στο λάβδανο, τον πολιτικό ριζοσπαστισμό και τα γουόμπατ, αυτά τα αλλόκοτα μαρσιποφόρα.

Ένας ιστορικός φωτίζει μια πτυχή του -ίσως- διασημότερου έργου τέχνης- και αλλάζει όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα.
Η πολύπλοκη σχέση μεταξύ των δύο Γάλλων ζωγράφων είναι το θέμα μιας νέας έκθεσης, με τίτλο Manet / Degas, που παρουσιάζεται στο Μουσείο Ορσέ, στο Παρίσι, και συγκεντρώνει με μοναδικό τρόπο αριστουργήματα δύο βασικών μορφών της ζωγραφικής του 19ου αιώνα.
«Πεινασμένος» σπουδαστής έφαγε «μπανάνα-έργο τέχνης» 120.000 δολαρίων.
Τα κίνητρα και οι μέθοδοι – που φτάνουν μέχρι την κλοπή – των μεγάλων συλλεκτών έργων τέχνης από την αρχαιότητα έως τις μέρες μας
Ο Χρήστος Κωστούλας, όπως είναι το πραγματικό όνομα του καλλιτέχνη Capten, είναι τυχερός γιατί διαθέτει μια X-ray ματιά στη ζωή που φτάνει σε συγκλονιστικά βάθη ενώ ταυτόχρονα στέκεται στην επιφάνεια εμπλουτίζοντάς την με τις πιο ζωηρές λεπτομέρειες.
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι προφανώς the next big thing. Συστήματα και εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης τείνουν να γίνουν μέρος της καθημερινότητάς μας και δοκιμάζονται σε ένα ευρύ πεδίο επιστημονικών και καλλιτεχνικών τομέων. Από το Chat GTP, που γέννησε άμα τη εμφανίσει του πλήθος αντιδράσεων, μέχρι τη fake συνέντευξη του Σουμάχερ σε γερμανική σκανδαλοθηρική εφημερίδα, η τεχνητή […]
Το ιταλικό υπουργείο Τουρισμού ζωντάνεψε την Αφροδίτη του Μποτσιτσέλι μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης και την έκανε… influencer.
«Ο Μισέλ θα είναι πάντα εδώ» έγραψε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, αποτίνοντας φόρο τιμής στον επί σειρά ετών διευθυντή του.
Οι δρόμοι της Αθήνας, καθώς και πολλών άλλων ελληνικών πόλεων, είναι γεμάτοι ιστορίες που περιμένουν υπομονετικά να ειπωθούν. Αρκεί μια βόλτα και το βλέμμα σου θα σταθεί στα γκράφιτι που διαμορφώνουν το σύγχρονο αστικό τοπίο.
«Δεν άκουσα ποτέ κανέναν να λέει όχι στον Πικάσο. Στην πραγματικότητα, με αποκαλούσε "η γυναίκα που λέει όχι", γιατί όταν έπρεπε να πω όχι, το έλεγα» συνοψίζει η ζωγράφος για τη 10ετή σχέση της με τον Πάμπλο Πικάσο, τον άνδρα με τον οποίο απέκτησε δύο παιδιά, την Παλόμα και τον Κλοντ.
Ρητά του Ισπανού καλλιτέχνη όπως: «Για μένα υπάρχουν μόνο δύο τύποι γυναικών: οι θεές και τα πατάκια πόρτας», σήμερα στην εποχή του MeToo, θα προκαλούσαν κύματα οργής
Η νέα ιστοσελίδα www.iolasofficial.com που δημιούργησε η ανιψιά του, η Κλινική Ψυχολόγος και συγγραφέας Ελένη Κουτσούδη-Ιόλα, δίνει την ιδανική αφορμή για περιήγηση στη ζωή και το σπουδαίο έργο του μεγάλου συλλέκτη.
Δείτε τη λίστα
Στην έκθεση παρουσιάζονται πίνακες δύο διαστάσεων, βασισμένοι σε υπαρκτά τοπία και πρόσωπα
Αν και ο Βίνσεντ ερωτεύτηκε αρκετές φορές, έζησε μόνο με μία γυναίκα. Η Σιέν Χούρνικ, την οποία γνώρισε στη Χάγη, εργαζόταν ως πόρνη όταν ο Βαν Γκογκ την πλησίασε για να την κάνει μοντέλο για τα σχέδιά του.
«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι συνέβη στην πραγματικότητα, στην αρχή νόμιζα ότι ήταν ψευδείς ειδήσεις, τόσο απίθανο και παράλογο»
Ο φωτογράφος που κατάφερε τον Απρίλιο του 2020 με μία φωτογραφία ενός φωτισμένου, υπερυψωμένου υπογείου και με ένα κείμενο με τίτλο «Δεν είναι όλες οι καραντίνες ίδιες» να κάνει τον γύρο των ελληνικών σόσιαλ μίντια, σώζοντας μια 4μελή οικογένεια, είναι ξανά παρών με το ολοκληρωμένο λεύκωμα Lockdowned και μια 6ημερη έκθεση.
Η μυθιστορηματική ζωή του αείμνηστου, μεγάλου γκαλερίστα και συλλέκτη Αλέξανδρου Ιόλα. «Ο Ιόλας δεν είχε ανάγκη χρημάτων, είχε ανάγκη συγκινήσεων».
Αυτές οι εκτυπώσεις ενδυμάτων που δημιουργήθηκαν ανώνυμα από τον διάσημο Πάπα της ποπ, ίσως να μην είχαν έρθει ποτέ στο φως της δημοσιότητας - αν δεν υπήρχαν δύο σκληροπυρηνικοί συλλέκτες έργων τέχνης. Ας δούμε την ιστορία.
Έκθεση με έργα ζωγραφικής της Αμμοχώστου.
Με συμμετοχή του κοινού σε διαδραστική εγκατάσταση στην Ελληνογερμανική Αγωγή.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442