Με το Q4 e-tron να βρίσκεται καθ΄οδόν, η Audi στρέφει το βλέμμα στο “next big thing” για την ηλεκτροκίνητη γκάμα της ανακοινώνοντας ότι προετοιμάζει ήδη ένα νέο SUV μοντέλο τα διακριτικά Q6 e-tron.

Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Audi, Markus Duessman, Q6 e-tron αναμένεται να λανσαριστεί το 2022 έχοντας ως αφετηρία μια παραλλαγή της αρχιτεκτονικής Premium Platform Electric την οποία η γερμανική φίρμα συνεξελίσσει με την ομογάλακτη Porsche.

Όπως προδίδουν και τα διακριτικά του, το νέο μοντέλο θα τοποθετηθεί πάνω από το επικείμενο Q4 e-tron ενώ σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα μοιραστεί πολλά από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά με την επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητη νέα γενιά της Porsche Macan.

Η πλατφόρμα PPE επωφελείται από κύκλωμα 800 Volt το οποίο όπως είναι γνωστό ήδη από το Audi e-tron GT και την Porsche Taycan μπορεί να υποστηρίξει ταχεία φόρτιση σε συνεχές ρεύμα και σε υπερταχυφορτιστές έως 350 kW. Για την ακρίβεια η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική αποτελεί μετεξέλιξη της J1 πλατφόρμας που ήδη αποτελεί αφετηρία για τα Audi e-tron GT και RS e-Tron όπου συνδυάζεται με μπαταρία 93 KWh που προσφέρει αυτονομία 472 χλμ.

Ανάλογη με το GT αναμένεται να είναι και η προσφερόμενη ισχύς του Q6 e-tron το οποίο δεδομένα θα επωφεληθεί από τη διπλή διαμόρφωση, «απλή» και RS προσφέροντας ισχύ 435 και 598 ίππων ή 476 και 598 ίππων με τη λειτουργία overboost, ενώ εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παρουσία τετρακίνησης.

Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει από τις αρχές του 2022 στο εργοστάσιο της Audi στο Ingolstadt το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να μετατρέψει σε μια βιομηχανική μονάδα αφιερωμένη αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων. Όπως εξάλλου έχει ήδη ανακοινωθεί η Audi θα κατασκευάσει στο Ingolstandt και μονάδα παραγωγής μπαταριών προκειμένου να είναι άμεσα προσβάσιμες στις γραμμές παραγωγής.

Η ηλεκτρική συνέχεια θα δοθεί με το Project Artemis το οποίο αναμένεται το 2024 και θα αποτελέσει την ναυαρχίδα της Audi θέτοντας νέα πρότυπα τόσο σε όρους ηλεκτροκίνησης όσο και σε ό,τι αφορά τους ψηφιακούς νεολογισμούς και τα συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης.