Η επάνοδος της θρυλικής SL είναι γεγονός όπως  και οι πρώτες εικόνες δοκιμαστικών πρωτοτύπων που δίνουν μια πρώιμη εικόνα για την εμφάνιση του εμβληματικού roadster την εξέλιξη του οποίου θα αναλάβει o βελτιωτικός οίκος της γερμανικής φίρμας, AMG.

Έτσι , η νέα έκτη κατά σειρά γενιά της SL θα υιοθετήσει σχεδίαση με καταφανείς επιρροές από την ΑΜG GT, διαθέτοντας μακρύ καπό και τις χαρακτηριστικές καμπύλες στο πίσω τμήμα.  Βέβαια, μία από τις βασικές διαφορές ανάμεσα στην AMG GT και στην νέα SL είναι ότι η δεύτερη θα διαθέτει μια 2+2 διάταξη στο εσωτερικό της όπως και στις προηγούμενες ενσαρκώσεις της.

Επίσης αν και η τετράθυρη AMG GT θα έχει τα πρωτεία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης σε ό,τι αφορά τα μοντέλα του Affalterbach, η SL αναμένεται να επίσης να είναι επίσης διαθέσιμη σε ηλεκτροκίνητη  έκδοση και μάλιστα παραπάνω από μία.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους χαρακτηριστικά της SL, όπως είχε αποκαλύψει ο επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, η συνάφεια με την AMG GΤ δεν θα είναι μόνο σχεδιαστική.

«Η ανάθεση της επόμενης γενιάς της SL στην AMG είναι κάτι το συναρπαστικό. Ενέχει πολύ ευθύνη αλλά είναι και τιμή. Δείχνει ότι μάλλον δεν κάνουμε και κακή δουλειά!», δήλωσε ο ίδιος συμπληρώνοντας ότι η SL εξελίσσεται με εντατικούς ρυθμούς και ότι θα σχετίζεται «ίσως με την επόμενη γενιά της GT».

Όπως επίσης υπογράμμισε ο επικεφαλής της AMG, η νέα SL θα στοχεύσει ψηλότερα σε επίπεδο δυναμισμού σε σχέση με το παρελθόν της.

«Θεωρώ ότι είναι καιρός να αλλάξουμε λίγο τον χαρακτήρα της SL, επαναφέροντας λίγο από την tourer αύρα του παρελθόντος της. Ο στόχος μας είναι να την κάνουμε πιο σπορ μεταξύ άλλων», ανέφερε χαρακτηριστικά το Νο 1 της AMG.

«Το κλειδί είναι να επιτύχουμε ισορροπία ανάμεσα στα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και την άνεση καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει να κάνει μόνο με την σπορ οδήγηση αλλά και με την άνετη μετακίνηση και έχουμε απόλυτη επίγνωση αυτού», πρόσθεσε ο επικεφαλής του Affalterbach.

Επίσης, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η νέα SL θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά ως roadster ενώ η AMG δεν θα έχει μόνο την αποκλειστική ευθύνη της εξέλιξης των μηχανικών μερών αλλά και λόγο στην αισθητική της.

«Αν ο Gorden Wagener (επικεφαλής σχεδιασμού της Daimler AG) έχει μια ιδέα, προσπαθούμε πάντα να την κάνουμε πράξη. Εξαρτάται από εμάς να βρούμε τον ιδανικό συμβιβασμό ανάμεσα στη δική του ιδέα και στις δικές μας απαιτήσεις», υπογραμμίζει ο Tobias Moers.

«Εξάλλου δεν είναι η πρώτη φορά που αναλαμβάνουμε να εξελίξουμε κάτι για λογαριασμό της Mercedes. Σχεδιάσαμε σχεδόν τα πάντα για την νέα G-Class, την ανάρτηση, τους άξονες, όλα έγιναν από την AMG», πρόσθεσε ο ίδιος.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα άφιξης της νέας SL, σύμφωνα με τις συστάσεις αναμένεται να δούμε τα πρώτα πρωτότυπα εντός του έτους με την προοπτική η έκδοση παραγωγής να λανσαριστεί περί τα τέλη του 2021.