Εκτός από μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα προστεθεί στις επιλογές της νέας γενιάς του C4 hatchback, η γαλλική φίρμα ετοιμάζει ένα ανάλογο μέλλον και για το μικρότερο μέλος της γκάμας της, C1, το οποίο όπως επιβεβαίωσε η επικεφαλής της Citroen, Linda Jackson θα ακολουθήσει την ηλεκτρική οδό.

Με δεδομένο ωστόσο ότι το Citroen C1 μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα και πολλά από τα χαρακτηριστικά του με τα Peugeot 108 και Toyota Aygo και ότι κατασκευάζεται σε κοινοπραξία των Toyota, Peugeot, Citroen στην Τσεχία, μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα ισχύσει το ίδιο και για την ιαπωνική εκδοχή της αστικής τριπλέτας.

«Αν βρούμε μια κοινή στρατηγική, θα συνεχίσουμε. Αν τώρα έχουμε διαφορετική στρατηγική, θα μπορούσε να είναι ένας λόγος να σταματήσουμε», δήλωσε για το ζήτημα ο επικεφαλής της Toyota Europe, Didier Leroy, συμπληρώνοντας παράλληλα ότι οι δύο πλευρές έχουν εξαιρετική συνεργασία.

Αν και προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί κατά πόσο η Toyota προτίθεται να επενδύσει στην εξέλιξη της ηλεκτρικής τεχνολογίας που θα μπορούσε να δώσει μια αντίστοιχη έκδοση του Toyota Aygo, ο εξηλεκτρισμός του Peugeot 108 θα πρέπει να θεωρείται δεδομένος αν τελικώς ληφθεί η αντίστοιχη απόφαση για το Citroen C1.

Εξάλλου κατ΄αυτόν τον τρόπο η Peugeot θα αντικαταστήσει τα ηλεκτροκίνητα iOn και C-Zero τα οποία βασίζονται σε πλατφόρμα της Mitsubishi.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές των city-cars που δρομολογεί ο όμιλος PSA, σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να εξοπλίζονται με μπαταρίες ιόντων λιθίου 20-30 kWh οι οποίες θα τους εξασφαλίζουν αυτονομία από 160 έως 200 χλμ.