Όπως ανακοινώθηκε πριν μία εβδομάδα τα διακριτικά Auris θα αντικατασταθούν από τα σαφώς δημοφιλέστερα όσο και γνώριμα διακριτικά Corolla τα οποία και θα αναλάβουν στο εξής να σηματοδοτήσουν τη νέα γενιά μικρομεσαίων μοντέλων Toyota.

Αν και η Toyota έχει ήδη δώσει μια πρώτη γεύση από τη διαμόρφωση των χαρακτηριστικών της νέας γενιάς των μικρομεσαίων της μοντέλων με την αποκάλυψη του πεντάθυρου Auris από την έκθεση της Γενεύης την άνοιξη του 2018, το βάρος των συστάσεων ως νέας Corolla θα επωμιστεί η πρακτικότερη έκδοση της γκάμας η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση του Παρισιού, στις αρχές Οκτωβρίου.

Έτσι, το Toyota Corolla Touring Sports όπως ονομάζεται η station wagon έκδοση του ιαπωνικού μικρομεσαίου, εκτός από το νέο του όνομα, διαθέτει και μια πολύ διαφορετική λογική τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας όσο και ως διαδικασίας εξέλιξης από το Auris Touring Sports το οποίο και θα αντικαταστήσει.

Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του το οποίο αποτελεί ουσιαστικά μια πρακτικότερη μετεξέλιξη τoυ Auris hatchback, το Corolla Touring Sports, έχει εξελιχθεί εξαρχής για να αποτελέσει ένα αυθύπαρκτο station wagon μοντέλο με αφετηρία την παγκόσμια πλατφόρμα της Toyota, TNGA, η οποία προσφέρει πολλά οφέλη τόσο από πλευράς κινητήριων συνόλων όσο και στο μέτωπο της πιο αποδοτικής διάταξης.

Ενδεικτικό είναι ότι, ενώ το Auris Touring Sports προσέφερε χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ που ξεκινούσε από τα 507 λίτρα, στην περίπτωση της πρακτικότερης Corolla, το μέγεθος αυτό ξεκινά από τα 598 λίτρα ενώ χάρη στο γενναιόδωρο μεταξόνιο των 2,7 μέτρων, εκτός από τις δυνατότητες του πορτ μπαγκάζ, η Corolla Touring Sports διεκδικεί τον τίτλο του αυτοκινήτου με το μεγαλύτερο χώρο για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε όρους ευρυχωρίας.

Πλην της χωροταξίας, την παράμετρο άνεση φιλοδοξεί να ενισχύσει και η νέα ανάρτηση η οποία αποτελείται από γόνατα MacPherson στον μπροστινό άξονα και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω, ενώ προαιρετικά, οι αγοραστές της πρακτικότερης Corolla θα μπορούν να επιλέξουν ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

Ως απόρροια της μετάβασης στην παγκόσμια αρχιτεκτονική της Toyota, TNGA, η Corolla Touring Sports θα είναι διαθέσιμη με μόλις ένα συμβατικό μηχανικό σύνολο, τον turbo κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρου με απόδοση 116 ίππων.

Την γκάμα θα συμπληρώσουν δύο υβριδικά σύνολα στα πρότυπα αυτών που θα εμφανιστούν στο πεντάθυρο Auris που επίσης θα μετονομαστεί προσεχώς σε Corolla. Πρόκειται για το υβριδικό σύνολο που αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρου επικουρούμενου από ηλεκτρικό μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 122 ίππων καθώς και για ένα νέο το οποίο απαρτίζεται από νέο δίλιτρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος συνεργάζεται επίσης με ηλεκτροκίνητα αποδίδοντας συνολικά 180 ίππους.

Τις προδιαγραφές του Toyota Corolla Sports Touring, θα συμπληρώσει μια ευρεία τεχνολογική γκάμα στανταρ και προαιρετικού εξοπλισμού ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, head-up display, σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητών τηλεφώνων και ηχοσύστημα με την υπογραφή της JBL.

Επίσης, σε ό,τι αφορά την αισθητική του, αξίζει να σημειωθεί, πως εκτός από την προφανή και πιο αιχμηρή μετεξέλιξη των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών της πεντάθυρης έκδοσης, το Corolla Τοuring Sports φροντίζει να τονίσει την νέα του πιο δυναμική προσωπικότητα με λεπτομέρειες όπως η στάνταρντ διχρωμία της οροφής, τα LED φωτιστικά σώματα και οι έντονες ακμές, που «προέκυψαν» από το νέο σχεδιαστικό κώδικά που ενέπνευσε και το ελκυστικό C-HR.