To νέο Supra αναμένεται να διατεθεί εντός του 2019, ωστόσο ήδη η Toyota ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα το οποίο θα πάρει την μορφή μιας υψηλότερων επιδόσεων έκδοσης δια χειρός GRMN.

«Θα ήθελα πολύ να δω κάτι τέτοιο και ήδη ετοιμαζόμαστε για αυτό» δήλωσε χαρακτηριστικά ο αρχιμηχανικός του Τoyota GT 86 και του Supra, Tetsuya Tada, χωρίς να αφήνει πολλά περιθώρια παρερμηνείας για τις προθέσεις της ιαπωνικής φίρμας.

Παράλληλα με την επικείμενη άφιξη μιας ισχυρότερης έκδοσης με την υπογραφή της Gazoo Racing, o Ιάπωνας αρχιμηχανικός επιβεβαίωσε ότι η «απλή» έκδοση του Supra θα μοιράζεται τον ίδιο εξακύλινδρο κινητήρα με τη νέα γενιά της BMW Z4, διατηρώντας ωστόσο τα τυπικά οδικά χαρακτηριστικά που θα το ταυτοποιούν ως ένα σκληροπυρηνικό Toyota.

«Κάθε πλευρά καθόρισε τι επιθυμούσε και από εκεί και πέρα ξεκινήσαμε την εξέλιξη. Τα δύο αυτοκίνητα θα έχουν διαφορετική ανάρτηση και διαφορετικές ρυθμίσεις λογισμικού», επεσήμανε ο αρχιμηχανικός της Toyota.

Σε ό,τι αφορά τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία του παζλ για το νέο Supra, σύμφωνα με πληροφορίες ο βαυαρικής καταγωγής κινητήρας χωρητικότητας 3,0 λίτρων αναμένεται αν αποδίδει 335 ίππους και 500 Nm ροπής, στοιχείο που σε συνάρτηση με το χαμηλό βάρος το οποίο δεν θα ξεπερνά τα 1.500 κιλά θα εξασφαλίζει στο ιαπωνικό sportscar τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 4,5 δευτερόλεπτα.

Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στον τεχνολογικό εξοπλισμό με το Supra να διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων, head-up display καθώς και ένα εξελιγμένο σύστημα infoatainment με διάφορες εφαρμογές αγωνιστικού «περιεχομένου» όπως για παράδειγμα η δυνατότητα καταγραφής χρόνων και επιδόσεων αλλά και η δυνατότητα σύγκρισής τους με τις πρόσφατες νικηφόρες επιδόσεις του Fernando Alonso στο Le Mans.