Η κορεατική φίρμα αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του Sportage όπου πλην των εθιμοτυπικών αλλαγών σε επίπεδο σχεδίασης και βελτιώσεων σε κάθε επίπεδο, πρωταγωνιστεί η προσθήκη μιας νέας diesel έκδοσης η οποία, επωφελείται από ήπια υβριδική τεχνολογία, συνδυάζοντας τον τετρακύλινδρο δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα με επικουρικό ηλεκτρικό σύστημα το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 48 volt.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το παραπάνω σύστημα το οποίο η ΚΙΑ αποκαλεί EcoDynamics συμβάλλει στον περιορισμό των εκπομπών ρύπων έως και κατά 4% κατά τα αυστηρότερα πρότυπα του νέου πρωτοκόλλου μετρήσεων WLTP.

Σε ό,τι αφορά τον τρόπο λειτουργίας του, το επικουρικό ηλεκτρικό σύστημα, σε συνθήκες υψηλής επιτάχυνσης, η μπαταρία εκφορτίζεται συνδράμοντας τον θερμικό κινητήρα, αυξάνοντας έτσι, την συνολική απόδοση και, συμβάλλοντας στον περιορισμό της κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων. Αντιστρόφως, οι μπαταρίες επαναφορτίζονται, αξιοποιώντας την κινητική ενέργεια κατά τη διαδικασία επιβράδυνσης και πέδησης μειώνοντας παράλληλα τον φορτίο του κινητήρα σε συνθήκες μικρής επιτάχυνσης.

Εκτός ωστόσο από την προσδοκώμενη εξοικονόμηση ενέργειας του 4% βάσει WLTP, η KIA δεν δημοσιοποιεί τα ακριβή μεγέθη επιδόσεων, κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων του συγκεκριμένου συνόλου, επιφυλασσόμενη για το εγγύς μέλλον.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα που θα πλαισιώσουν την γκάμα του μικρομεσαίου SUV, την θέση του CRDi των 1,7 λίτρων παίρνει ένας νέος πετρελαιοκινητήρας με κυβισμό 1,6 λίτρων ο οποίος θα διατεθεί σε εκδοχές ισχύος 115 και 136 ίππων και σύμφωνα με τις συστάσεις αποτελεί το αποδοτικότερο diesel μοτέρ που έχει δημιουργήσει διαχρονικά η KIA. Στην ισχυρότερη εκδοχή του ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση.

Πέρα από τις αλλαγές στην αθέατη πλευρά του Sportage, την ανανεωμένη του εικόνα συμπληρώνουν ανασχεδιασμένα στοιχεία όπως το μπροστινό τμήμα όπου, πλην της συνήθους αλλά αναβαθμισμένης “tiger nose” γρίλιας ξεχωρίζουν τα πολύ διαφορετικά φώτα ομίχλης τα οποία πλαισιώνονται από τον «ξαναγραμμένο» προφυλακτήρα και από τις νέες τραπεζοειδείς εισαγωγές αέρα. Το «παζλ» της ανανέωσης συμπληρώνουν «χειρουργικές» αλλαγές στα «πλευρά» και στο πίσω τμήμα καθώς και οι νέου σχεδιασμού ζάντες σε συνδυασμό με τη διαθεσιμότητα τροχών από 16 έως 19 ίντσες.

Παράλληλα, εμπλουτισμένος είναι και ο εξοπλισμός του σε επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας, περιλαμβάνοντας, ενεργό cruise control, σύστημα ανίχνευσης της κόπωσης του οδηγού, σύστημα περιμετρικής όρασης, ενώ στις ακριβότερες εξοπλιστικές εκδόσεις εντάσσεται και “frameless” οθόνη 8,0 ιντσών για το infotainment.