To plug-in υβριδικό coupe των 600 ίππων από το νεοσύστατο brand των Σουηδών δίνει για πρώτη φορά ένα δείγμα των δυνατοτήτων του με φόντο τον Αρκτικό Κύκλο όπου πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης σε συνθήκες που φτάνουν έως και τους -18 βαθμούς Κελσίου.

Επί το παρόντος, οι οδηγοί δοκιμών του εστιάζουν, στην απόδοση του κινητήρα αλλά και των μπαταριών υπό αντίξοες συνθήκες, αναζητώντας παράλληλα για την ιδανική οδική συμπεριφορά πραγματοποιώντας αλλαγές στην ανάρτηση αλλά και στο σύστημα διαχείρισης ροπής.

«Οι αναφορές από τους οδηγούς δοκιμών είναι ενθουσιώδεις σε ό,τι αφορά τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Εκτός από τον ενθουσιασμό τους για την ισορροπία του πλαισίου, αναφέρονται ιδιαιτέρως κολακευτικά για το σύστημα διαχείρισης ροπής. Με δεδομένα τα αποτελέσματα των δοκιμών μπορούμε πλέον να πούμε με σιγουριά ότι το εν λόγω σύστημα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην συμπεριφορά του στις στροφές και στην ακρίβεια. Εξάλλου έχουμε να κάνουμε με μια “οδηγική μηχανή”» ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Polestar, Thomas Ingenlath σε σχέση με το feedback από τις δοκιμές εξέλιξης του Polestar 1.

Σε ό,τι αφορά την παραγωγή του, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η κατασκευή του θα ξεκινήσει από το 2019 σε ένα νέο εργοστάσιο των Σουηδών στην Κίνα το οποίο βρίσκεται υπό οικοδόμηση.

Υπενθυμίζεται ότι η διαδικασία παραγγελιών έχει ξεκινήσει από τον Μάρτιο και προβλέπει την προκαταβολή 2.500 ευρώ, ενώ όπως έχει ανακοινώσει το νεοσύστατο brand επιδόσεων της Volvo, από τον Οκτώβριο του 2017 υπήρξε ενδιαφέρον από 7.000 δυνάμει αγοραστές του.

Πλην της ισχύος των 600 ίππων και της απόδοσης 1.000 Nm ροπής το plug-in υβριδικό coupe προσφέρει επίσης ηλεκτρική αυτονομία 150 χλμ. μέγεθος που το καθιστά ως το «ικανότερο» υβριδικό ως προς αυτήν την παράμετρο.