Προτάσεις ΟΕΕ για την οικονομική εκπαίδευση στο Λύκειο
Πακέτο προτάσεων για την αναβάθμιση των οικονομικών μαθημάτων στη χώρα μας, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, περιλαμβάνει η επιστολή του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΟΕΕ) προς τον υπουργό Παιδείας, με αφορμή τις επικείμενες αλλαγές, που προσφάτως εξαγγέλθηκαν, για το Λύκειο και την εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Πακέτο προτάσεων για την αναβάθμιση των οικονομικών μαθημάτων στη χώρα μας, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, περιλαμβάνει η επιστολή του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΟΕΕ) προς τον Υπουργό Παιδείας, με αφορμή τις επικείμενες αλλαγές, που προσφάτως εξαγγέλθηκαν, για το Λύκειο και την εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Στην επιστολή, γίνεται λόγος για τη διαρκή υποβάθμιση της οικονομικής εκπαίδευσης στη χώρα μας και συγκεκριμένα τη διαρκή συρρίκνωση της διδασκαλίας των οικονομικών μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Σε αυτό το πλαίσιο, προτείνονται τα εξής:
α. Να διδάσκεται στην Α’ τάξη του Γενικού Λυκείου και Α’ τάξη του Επαγγελματικού Λυκείου ως μάθημα γενικής παιδείας, το μάθημα «Αρχές Οικονομίας» και να υπάρχει κοινό πρόγραμμα σπουδών με στόχο την εγκαθίδρυση της πολυκλαδικότητας.
β. Στη Β΄ τάξη του Γενικού Λυκείου ο μαθητής, που επιθυμεί την εισαγωγή του στα Τμήματα Οικονομίας, να μπορεί να διδαχθεί το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Επιστήμης» με στόχο την εμβάθυνση στο αντικείμενο.
γ. Στη Β΄ τάξη του Γενικού Λυκείου προτείνουμε ο μαθητής να έχει τη δυνατότητα να διδαχθεί και τα μαθήματα «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης» και «Αρχές Λογιστικής» και με τον τρόπο αυτό να συνδέεται το Γενικό με το Επαγγελματικό Λύκειο.
δ. Ο υποψήφιος, που επιθυμεί την εισαγωγή του στα Τμήματα Οικονομίας, να εξετάζεται σε πανελλήνιο επίπεδο στο διακριτό μάθημα «Αρχές Οικονομικής Επιστήμης», που θα περιλαμβάνει στοιχεία μικροοικονομικής και μακροοικονομικής ανάλυσης, και όχι στο μάθημα «Κοινωνία – Οικονομία».
ε. Στη Γ΄ τάξη του Γενικού Λυκείου προτείνουμε ο μαθητής να έχει τη δυνατότητα να συνεχίσει την παρακολούθηση των μαθημάτων «Οργάνωση και Διοίκηση» και «Λογιστική», τα οποία θα έχει επιλέξει από την προηγούμενη τάξη.
στ. Να αναπροσδιορισθεί ο συντελεστής βαρύτητας του μαθήματος «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» από 0,7 σε 1,3 και με βάση αυτό να γίνεται ο υπολογισμός των μορίων των υποψηφίων για την εισαγωγή τους στα Τμήματα Οικονομίας.
Μαρία Βουργάνα
in.gr
- Ελ Σαλβαδόρ: Στρατιωτικοί θα δικαστούν για τη διαβόητη σφαγή 986 πολιτών στο Ελ Μοσότε
- Το Μπανγκλαντές υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την απόκτηση Eurofighter από την Ιταλία
- Εκτέλεση θανατοποινίτη στη Φλόριντα – Είχε κριθεί ένοχος για τον φόνο μητέρας
- Τενερίφη: Ακόμα 4 τουρίστες νεκροί στην Ισπανία εξαιτίας γιγάντιων κυμάτων
- Σουδάν: Συνετρίβη μεταγωγικό αεροσκάφος – Δεν υπάρχουν επιζώντες
- Η αστυνομία στο Βερολίνο, μπορεί να μπει σε σπίτια και να εγκαθιστά κατασκοπευτικό λογισμικό
- Υεμένη: Ο Γκουτέρες καταδικάζει την παραπομπή υπαλλήλων του ΟΗΕ σε δίκη από τους Χούθι
- Ένας φοιτητής του Πανεπιστημίου του Κεντάκι πέθανε από πυροβολισμό και ακόμα ένας δίνει μάχη για την ζωή του
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις



![Αγρότες πρόσφεραν κρόκο και μήλα στους διερχόμενους οδηγούς στην Κοζάνη [βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/agrotes77-127x85.jpg)


![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Τετάρτη 10.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/cristofer-maximilian-YK8Mvocj6yE-unsplash-315x220.jpg)





























![Αεροπλάνο προσγειώνεται πάνω σε αυτοκίνητο και όλοι επιβιώνουν με γρατζουνιές! [βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/plane-crash231-315x220.jpg)

























Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442