Οι περισσότεροι γνωρίζουν την πρώτη νίκη της Εθνικής Ελλάδος μπάσκετ απέναντι στην Σοβιετική Ένωση, στο Ευρωμπάσκετ το 1987. Λίγοι όμως θυμούνται, ότι την ίδια χρονιά βγήκαν και τα γαριδάκια «Eurobasket 87», τα οποία μας σύστηνε στις οθόνες μας ο μπασκετμπολίστας Φάνης Χριστοδούλου, ο αιώνιος «μπέμπης» όπως τον αποκαλούσαν του ελληνικού μπάσκετ.

Το in.gr συγκέντρωσε παλιές διαφημίσεις που προωθούσαν προϊόντα μέσω του αθλητισμού με πολλές φορές διάσημους αθλητές ή ηθοποιούς.

Ο Φάνης Χριστοδούλου θέλησε να κρατήσει για πάντα την γεύση της περήφανης νίκης με τα γαριδάκια «Snack Eurobasket 87».

Ο ποδοσφαιριστής Νίκος Αναστόπουλος νιώθει φρέσκος και άνετος, σε όλο το παιχνίδι με το σαπούνι «Rexona».

«Rexona», αλλά αυτή τη φορά αποσμητικό, επέλεξε και η βολεϊμπολίστρια Λια Μήτση.

Ο μπασκετμπολίστας Νίκος Γκάλης πίνει γάλα «ΑΓΝΟ».

Όποιος φοράει παπούτσια «Strike», καρφώνει!

Φίλαθλοι των τεσσάρων μεγάλων ελληνικών ομάδων, βλέπουν ποδόσφαιρο και πίνουν μπίρα «Henninger». Ο ηθοποιός Γιάννης Μποσταντζόγλους είναι Παναθηναϊκός και το δείχνει με ένα τεράστιο τριφύλλι, ενώ ο ηθοποιός Άκης Φλωρεντής υποστηρίζει την ΑΕΚ σε λάθος κερκίδα.

Ο ηθοποιός Νικήτας Αστρινάκης τρώει το καπέλο του από την αγωνία, στο «ντέρμπυ» της ΙΟΝ, Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού, καθώς ο συνάδελφος του Γιώργος Πετρόχειλος έχει μια καλύτερη λύση για να χαλαρώσει.

Ένας μικρός ποδοσφαιριστής βάζει γκολ, με την δύναμη που του προσφέρει το σοκολατούχο ρόφημα «OVALTINE».

Το «HEMO», άμεσος ανταγωνιστής του «OVALTINE», προτίμησε το μπάσκετ.

«Άνοιξε ο Κατράντζος σπορ», και αν δεν το καταλάβατε, «ο Κατράντζος σπορ άνοιξε πάλι».

«Με το ΠΡΟ-ΠΟ το όνειρο γίνεται πραγματικότητα».

Άλλη μια διαφήμιση που χρησιμοποίησε το ποδόσφαιρο για να προβληθεί. Γιατί πως θα ξεχωρίσεις την αγαπημένη σου ομάδα, αν δεν βλέπεις τα χρώματα της;

Μαντώ Σιώμου

entertainment.in.gr