Το Bing της Microsoft ξέρει τι αρέσει στους φίλους σας στο Facebook
Η συνεργασία του Facebook με τη Microsoft επεκτείνεται με μια υπηρεσία της μηχανής αναζήτησης Bing η οποία ενημερώνει το χρήστη για τις προτάσεις των φίλων του. Αν για παράδειγμα αναζητά κανείς ένα εστιατόριο ή μια κινηματογραφική ταινία, το Bing θα τον ενημερώνει για το τι άρεσε στο κοινωνικό του δίκτυο.
Η συνεργασία του Facebook με τη Microsoft επεκτείνεται με μια υπηρεσία της μηχανής αναζήτησης Bing η οποία ενημερώνει το χρήστη για τις προτάσεις των φίλων του.
Όταν ένας χρήστης του Facebook εισάγει τους όρους αναζήτησης, η λίστα με τα «εξατομικευμένα» αποτελέσματα σημειώνει ποιοι σύνδεσμοι άρεσαν στο κοινωνικό του δίκτυο. Αν για παράδειγμα αναζητά κανείς ένα εστιατόριο ή μια κινηματογραφική ταινία, το Bing θα τον ενημερώνει για το τι άρεσε στους γνωστούς του.
Επιπλέον, οι αναζητήσεις για ονόματα ανθρώπων εμπλουτίζονται με την προβολή των δημόσιων προφίλ τους, ανακοίνωσαν στελέχη των δύο εταιρειών παρουσιάζοντας την υπηρεσία στα γραφεία της Microsoft στη Σίλικον Βάλεϊ.
Όπως διευκρίνισε ο ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ, το Bing θα έχει πρόσβαση μόνο στις δημόσιες πληροφορίες κάθε προφίλ και μόνο εφόσον έχει δώσει τη συγκατάθεσή του ο χρήστης.
Είπε ακόμα ότι η συνεργασία με τη Microsoft θα συνεχιστεί για την ανάπτυξη κι άλλων λειτουργιών «εξατομικευμένων αναζητήσεων».
Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε το 2006. Ένα χρόνο αργότερα, η Microsoft εξαγόρασε μερίδιο 1,6% στο Facebook για το ποσό των 240 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το Bing χρησιμοποιείται ήδη για εσωτερικές αναζητήσεις στο Facebook.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας διαδικτυακών μετρήσεων comScore, το μερίδιο του Bing στην αγορά αυξήθηκε οριακά το Σεπτέμβριο στο 11,2%.
Στην πρώτη θέση παραμένει βέβαια η Google με 66,1%, ενώ η Yahoo υποχώρησε στο 16,7%.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν



