Το 2002 οι Ιάπωνες θα συμμετέχουν σε διαδικτυακά παιχνίδια
Η Microsoft και η ιαπωνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών Διαδικτύου NTT Communications ανακοίνωσαν ότι θα συνδέσουν το Xbox με το Διαδίκτυο στην Ιαπωνία το αργότερο έως το 2002.
Η Microsoft και η ιαπωνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών Διαδικτύου NTT Communications ανακοίνωσαν ότι θα συνδέσουν το Xbox με το Διαδίκτυο στην Ιαπωνία το αργότερο έως το 2002.
Σύμφωνα με το CNet, η δυνατότητα πρόσβασης στο Internet είναι ένα από τα σημαντικότερα ατού της παιχνιδομηχανής της Microsοft, αφού δημιουργεί τις προϋποθέσεις για διαδικτυακά παιχνίδια στην κονσόλα.
Παράλληλα, με την επίτευξη της συνεργασίας η Microsoft διατηρεί προς το παρόν συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τη Sony, κυριότερη αντίπαλό της στο χώρο των παιχνιδομηχανών. Η τελευταία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει παρόμοια συνεργασία για την αξιοποίηση των διαδικτυακών δυνατοτήτων του PlayStation 2, αν και διαβεβαιώνει τους οπαδούς της κονσόλας της ότι το αργότερο μέχρι το 2002 θα μπορούν και αυτοί να απολαμβάνουν παιχνίδια μέσω Internet.
Η δοκιμαστική λειτουργία των ιντερνετικών υπηρεσιών του Xbox αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2001 στην ασιατική χώρα. Όμως, η κατασκευάστρια της παιχνιδομηχανής έκανε γνωστό ότι οι Ιάπωνες οπαδοί του Xbox δεν θα έχουν πρόσβαση σε διαδικτυακά παιχνίδια πριν από το 2002.
Σύμφωνα με 30σέλιδο εμπιστευτικό έγγραφο που διένειμε η Microsoft σε εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών στο Τόκιο, η εταιρεία γνωστοποιεί ότι σκοπεύει να εξασφαλίσει πρώτα μία σταθερή βάση οπαδών και κατόπιν να επενδύσει σε διαδικτυακά παιχνίδια και υπηρεσίες.
Στα άμεσα σχέδια της Microsoft είναι και η σύνδεση του Xbox με ψηφιακούς και αναλογικούς τηλεοπτικούς δέκτες. H σύνδεση θα γίνει δυνατή με το τσιπ CX25871 της Conexant Systems, το οποίο υποστηρίζει και τους τηλεοπτικούς δέκτες υψηλής ευκρίνειας.