40

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία MMXI Europe, οι χρήστες του Internet διατηρούν ένα είδος ηλεκτρονικού σωβινισμού, έχοντας ως πρώτη προτίμηση στις δικτυακές τους περιηγήσεις ιστοσελίδες και τόπους από τη χώρα από την οποία προέρχονται.

Η ΜΜΧΙ είναι κοινοπραξία της αμερικανικής εταιρείας ιντερνετικών μετρήσεων Media Metrix, της γαλλικής εταιρείας ερευνών αγοράς Ipsos και του γερμανικού ινστιτούτου ερευνών GFK.


H ΜΜΧΙ έκανε τη διαπίστωση αυτή παρακολουθώντας όλο το Νοέμβριο τις ιντερνετικές βόλτες τριών χιλιάδων χρηστών από τη Γερμανία, τη Μ.Βρετανία και τη Γαλλία.


Στη Γαλλία και τη Γερμανία πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες είναι αυτές των τοπικών τηλεπικοινωνιακών οργανισμών, ενώ στη Μ.Βρετανία πρώτη θέση στις προτιμήσεις έχει το Freeserve, μια εταιρεία που παρέχει δωρεάν υπηρεσίες για το Internet.


Δεύτερη στις προτιμήσεις των χρηστών και των τριών χωρών πάντως είναι η παλαιότερη (και μη ευρωπαϊκή) δικτυακή πύλη, το γνωστό Yahoo.


Τέτοιου είδους έρευνες γίνονται πλέον σε μηνιαία βάση και με αυτές καθορίζεται πλέον πού θα δοθούν τα διάφορα διαφημιστικά πακέτα.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ