Το μεγαλύτερο van της Renault υποδέχεται μια σειρά βελτιώσεων οι οποίες αποσκοπούν στην βελτίωση της χρηστικότητάς του καθώς πλέον, το παλαιότερα γνωστό ως Master ZE, στην αναβαθμισμένη εκδοχή του, υιοθετεί μια μεγαλύτερη μπαταρία.

Αναλυτικότερα, το επαγγελματικό μοντέλο εφοδιάζεται πλέον με μπαταρία 52 kWh αντί των 33 kWh με αποτέλεσμα την αύξηση της αυτονομίας του σε 203 χλμ. Tη νέα μπαταρία συνοδεύει ένα νέο κύκλωμα φόρτισης το οποίο επιτρέπει την επαναφόρτιση μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 22 kW, διαδικασία που υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας που απαιτείται για διαδρομή 50 χλμ. σε περίπου 45 λεπτά. Μέσω φορτιστή 11 kW η φόρτιση για διαδρομή 50 χλμ. απαιτεί δύο ώρες ενώ μια επαναφόρτιση έως το 80% μέσω wallbox απαιτεί πέντε ώρες.

H μπαταρία τροφοδοτεί ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 77 ίππους και 210 Nm ροπής. Σύμφωνα με τις συστάσεις το νέο Master Ε-Tech  θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού Start και Advance ενώ βέβαια, οι δυνητικοί αγοραστές του θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των συνήθων τεσσάρων διαμορφώσεων σε ό,τι αφορά το αμάξωμα, με τις εκδόσεις panel van να είναι αποκλειστικά διαθέσιμες στο επίπεδο εξοπλισμού Advance. Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρει ωφέλιμο όγκο φόρτωσης έως και 1.420 κιλά.

Στα στοιχεία εξοπλισμού περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, σύστημα κλιματισμού, αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματα φωτιστικά σώματα και υαλοκαθαριστήρες. Το κάθισμα του οδηγού ενσωματώνει αμορτισέρ ενώ στο παλμαρέ συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης περιλαμβάνονται σύστημα αντιστάθμισης των πλευρικών ανέμων, Hill Start Assist και ESC.