Ένα συναυλιακό πρόγραμμα αποτελούμενο από τέσσερις Τρίο Σονάτες, συνθέσεις κομβικές που ερμηνεύουν δύο όμποε (ή κορ ανγκλέ) και ένα μπάσσο κοντίνουο σε απόδοση από τον δημοφιλή συνδυασμό του τσέμπαλου και της βιόλας ντα γκάμπα.

H Τρίο Σονάτα υπήρξε από τα πιο δημοφιλή είδη σύνθεσης κατά την εποχή του Μπαρόκ.

Στην Τρίο Σονάτα, τη μελωδική γραμμή παρουσιάζουν όχι ένα αλλά δύο μελωδικά όργανα, συχνά δύο βιολιά ή δύο όμποε ή δύο φλάουτα με τη συνοδεία-η τρίτη φωνή-στο μπάσσο κοντίνουο. Ραντεβού στο φιλόξενο, επιβλητικό Πολεμικό Μουσείο, τη Δευτέρα 23 Μαΐου, λοιπόν.

Για μια βραδιά με ενδιαφέρουσες εναλλαγές αφού ανάμεσα στις σονάτες θα ακουστούν έργα για σόλο τσέμπαλο και σόλο βιόλα ντα γκάμπα. Με τους ομποΐστες της ΚΟΑ να εναλλάσσονται σε όλους τους δυνατούς συνδυασμούς όμποε και κορ ανγκλέ προσφέροντας ηχοχρώματα ασυνήθιστα και μαγευτικά.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΓΙΟΧΑΝ ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΜΠΑΧ (1685-1750)
Τρίο σονάτα για όμποε, αγγλικό κόρνο και μπάσο κοντίνουο σε μι ύφεση μείζονα, BWV 525

ΓΚΕΟΡΓΚ ΦΙΛΙΠ ΤΕΛΕΜΑΝ (1681-1767)
Τρίο σονάτα για 2 όμποε και μπάσο κοντίνουο σε ντο ελάσσονα

ΓΙΟΧΑΝ ΧΕΛΜΙΧ ΡΟΜΑΝ (1694-1758)
Τρίο σονάτα για 2 όμποε και μπάσο κοντίνουο σε σολ ελάσσονα

ΓΚΕΟΡΓΚ ΦΡΗΝΤΡΙΧ ΧΑΙΝΤΕΛ (1685–1759)
Τρίο σονάτα για 2 όμποε και μπάσο κοντίνουο σε μι ύφεση μείζονα, HWV 283

Γιάννης Οικονόμου, όμποε
Χριστίνα Παντελίδου, όμποε και αγγλικό κόρνο
Στέλλα Νικολαΐδη, όμποε
Άγγελος Ρεπαπής, μπάσο και βιόλα ντα γκάμπα
Ιάσων Μαρμαράς, τσέμπαλο

Πολεμικό Μουσείο Αθηνών, Βασιλίσσης Σοφίας & Ριζάρη 2, Αθήνα

Δωρεάν εισιτήρια