Αν και η νέα, όγδοη γενιά του γερμανικού best-seller έχει αποτελέσει πολλές φορές αντικείμενο φωτογραφικών λήψεων ως δοκιμαστικό πρωτότυπο σε σημείο που πλέον ελάχιστα στοιχεία μπορούν να θεωρηθούν «άγνωστα», η VW μπήκε στη διαδικασία δημοσιοποίησης μιας σειράς σκίτσων, ή επί το ακριβέστερο καλλιτεχνικών απεικονίσεων του νέου Golf η πρεμιέρα του οποίου έχει οριστεί για τις 24 Οκτωβρίου.

Φωτογραφία: Αutomedia

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, η VW όπως είναι ήδη γνωστό θα ακολουθήσει την συνήθη εξελικτική οδό έναντι των ριζοσπαστικών… σχεδιαστικών μεταρρυθμίσεων.

Η σχεδιαστική υπόσταση της όγδοης γενιάς του μικρομεσαίου μοντέλου προδιαγράφεται, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις «δυναμικότερη από ποτέ άλλοτε» αν και αυτό που θα παρατηρήσουν οι περισσότεροι είναι τα πολύ διαφορετικά κεντρικά φωτιστικά σώματα και η αναδιαμόρφωση της όψης αλλά και του πίσω τμήματος.

Σε κάθε περίπτωση, μια πιο προσεκτική παρατήρηση σε στοιχεία όπως οι περισσότερες πτυχώσεις σε κομβικά σημεία των εξωτερικών του επιφανειών και οι ελαφρώς διαφορετικές αναλογίες και το οριακά μεγαλύτερο μέγεθος δείχνουν να δικαιολογούν τον ισχυρισμό της VW περί επιπλέον δυναμισμού αν και αυτό ανήκει σε μια μελλοντική συζήτηση, μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια.

Σίγουρα διαφωτιστικότερο είναι το σκίτσο που αφορά το εσωτερικό το οποίο χαρακτηρίζει η αφθονία σε οθόνες και επιφάνειες αφής αποτελώντας ριζική διαφοροποίηση σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές γενιές  του VW Golf.

Κυρίαρχη είναι η ενοποίηση του infotainment και του επίσης ψηφιακού πίνακα οργάνων που πλέον φιλοξενούνται σε ενιαία επιφάνεια. Κρίσιμη λεπτομέρεια αποτελεί η παρουσία μιας ακόμα οθόνης η οποία αποτελεί προέκταση προς τα αριστερά του πίνακα οργάνων.

Σε επιφάνεια αφής θα φιλοξενούνται και τα χειριστήρια του κλιματισμού τα οποία παρεπιδημούν λίγο χαμηλότερα από το infotainment, στην κεντρική κονσόλα, εξαλείφοντας έτσι την συντριπτική πλειονότητα των φυσικών διακοπτών από το θάλαμο του νέου Golf.

Φυσικά η υπερπληθώρα ψηφιακών οθονών θα συνοδεύεται και από ανάλογη «ποσότητα» ψηφιακών εφαρμογών καθώς όπως έχουν ήδη τονίσει στελέχη της γερμανικής φίρμας, το νέο Golf θα είναι ένα πλήρως διασυνδεδεμένο όχημα και θα προσφέρει καινοτόμες εφαρμογές σε κάθε επίπεδο, συμπεριλαμβανομένου το τομέα αυτόνομης οδήγησης.

Σε ό,τι αφορά τώρα τους κινητήρες, ανεξαρτήτως κυβισμού και ισχύος, κυρίαρχο στοιχείο θα είναι η ένταξη ήπιας υβριδικής τεχνολογίας η οποία θα αποτελεί τον κανόνα υπό την μορφή παράλληλων ηλεκτρικών κυκλωμάτων 48 Volt τα οποία θα λειτουργούν επικουρικά στο θερμικό κινητήρα ενισχύοντας την αποδοτικότητα. Σε κάθε περίπτωση, τον πυρήνα της γκάμας του νέου Golf θα αποτελέσουν κινητήρες βενζίνης και diesel 1,5 λίτρων σε ευρεία γκάμα επιλογών σε ό,τι αφορά την ισχύ.

Όπως συνήθως την γκάμα αναμένεται να συμπληρώσουν εκδόσεις GTI και R οι οποίες προδιαγράφονται ισχυρότερες από ποτέ. Το παρών στην νέα γενιά του Golf θα εξακολουθήσει να δίνει μια plug-in υβριδική έκδοση με τα διακριτικά GTE. Αντιθέτως, λόγω ID.3 δεν θα υπάρξει αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση ενώ αμφίβολο προδιαγράφεται το μέλλον των εκδόσεων αμαξώματος όπως η τρίθυρη αλλά και η Sportsvan.