Σε μια εποχή κυριαρχίας των παντός είδους SUV η δεύτερη γενιά της CLA Shooting Brake έρχεται να υπενθυμίσει με εμφατικό τρόπο, από την έκθεση της Γενεύης όπου φιλοξενείται η παγκόσμια πρεμιέρα της, την γοητεία των πρακτικότερων αμαξωμάτων με σχεδιαστική άποψη και η οποία, στην προκειμένη περίπτωση, συνδυάζεται με όλους τους τεχνολογικούς νεολογισμούς που συνοδεύουν την νέα γενιά μοντέλων της Mercedes-Benz που έχουν το γράμμα «Α» στην ονομασία τους.

Όπως ισχύει και για το μοντέλο που αντικαθιστά, η νέα γενιά της πρακτικότερης εκδοχής της ήδη γνωστής CLA αποτελεί ένα εκκεντρικό σχεδίασμα που εστιάζει τόσο στην εμφάνιση όσο και στην πρακτικότητα, έχοντας ως αφετηρία την αρχιτεκτονική αλλά και την τεχνολογική υπεροπλία που γνωρίσαμε από την A-Class και την τετράθυρη CLA η οποία έκανε την πρεμιέρα της τον περασμένο Νοέμβριο στο CES.

Ως αποτέλεσμα της μετάβασης στη νέα αρχιτεκτονική, η νέα CLA Shooting Brake έχει κατά 4,8 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος, κατά 5,3 εκ. μεγαλύτερο πλάτος αλλά και κατά 2,0 εκατοστά μικρότερο ύψος.

Εκτός από τη δυναμικότερη σιλουέτα που εγγυώνται, οι συγκεκριμένες μεταβολές έχουν επιφέρει και ευπρόσδεκτες χωροταξικές αλλαγές στο εσωτερικό της αλλά και σε όρους πρακτικότητας συνεπικουρούμενου του μεγαλύτερου μεταξονίου που έχει επίσης αυξηθεί κατά 3,0 εκατοστά.

Αναλυτικότερα, ο χώρος που έχουν στη διάθεσή του οι επιβαίνοντες του μπροστινού καθίσματος κατά πλάτος έχει αυξηθεί κατά 4,4 εκ. ενώ για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος κατά 3,5 εκατοστά ενώ, τα χωροταξικά οφέλη καθ΄ύψος προσδιορίζονται σε 0,9 και 0,8 εκ. αντίστοιχα.

Αυξημένος κατά 10 λίτρα είναι και ο χώρος του πορτ μπαγκάζ ο οποίος ξεκινά από τα 505 λίτρα και υπόσχεται μια πιο εργονομική διάταξη χάρη στο αυξημένο βάθος και πλάτος του αλλά και στη διαφορετική πιο πρακτική σχεδίαση της αντίστοιχης θύρας.

Φυσικά τις προδιαγραφές της CLA Shooting Brake συμπληρώνει το ευφυές σύστημα infotainment ΜΒUX το οποίο έχουμε ήδη δει στις υπόλοιπες νέες μικρές της Mercedes-Benz.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η γερμανική φίρμα προς το παρόν ανακοινώνει την κορυφαία έκδοση 250 με το δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα των 224 ίππων σε συνδυασμό με το επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ωστόσο, δεδομένα η γκάμα και της θα απαρτίζεται δεδομένα από τα σύνολα που εφοδιάζουν ήδη τις υπόλοιπες «Α», μη εξαιρετέας της έκδοσης επιδόσεων με τα διακριτικά 35 και την υπογραφή AMG αλλά και την κορυφαία όλων, 45 AMG.