Η νέα διαφημιστική καμπάνια που απομυθοποιεί τους influencers
Το κατά πόσο οι influencers είναι πραγματικά χρήσιμοι για ένα brand και ένα προίόν, είναι κάτι που συζητείται έντονα
Το κατά πόσο οι influencers είναι πραγματικά χρήσιμοι για ένα brand και ένα προϊόν, είναι κάτι που συζητείται έντονα, καθώς εξετάζονται σειρά παραγόντων που μετρούν την αποτελεσματικότητα της δράσης τους.
Ψεύτικοι ακόλουθοι, αλλεπάλληλα διαφημιστικά μηνύματα που «νοθεύουν» το αγνό και ποιοτικό περιεχόμενο, φέρνουν τους Influencers σε δύσκολη θέση και σταδιακά βάζουν τις εταιρίες σε δεύτερες σκέψεις για τέτοιου είδους συνεργασίες.
Εκ των πραγμάτων, μια εξόφθαλμα χορηγούμενη ανάρτηση ενός δημοσίου προσώπου, δεν αποτελεί πρότυπο διαφήμισης, ιδιαίτερα από τη στιγμή που συχνά η τοποθέτηση προϊόντος, τείνει προς την γελοιότητα.
Αναλογιζόμενη τα παραπάνω, γνωστή εταιρεία ένδυσης ξεκινά της δική της καμπάνια , με κεντρικό σύνθημα, «Μην είσαι influencer, γίνε follower», δίνοντας το λόγο στους χρήστες και στους εν δυνάμει αγοραστές των προϊόντων της, παρακάμπτοντας την… βιομηχανία των influencers.
Στην καμπάνια, βλέπουμε μια σειρά από παραδείγματα στα οποία οι influencers, προσπαθούν παραπάνω από όσο πρέπει για να δημιουργήσουν μια πλασματική και αψεγάδιαστη εικόνα, την ώρα που στην πραγματική ζωή, οι υπόλοιποι απλώς απολαμβάνουμε τη στιγμή.
- Απάντηση της Αθήνας στα Σκόπια: Η συνταγματική ονομασία του γειτονικού κράτους είναι «Βόρεια Μακεδονία»
- Αταμάν: «Ο Σλούκας και ο Χολμς θα είναι διαθέσιμοι με τη Χάποελ»
- Το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε σχέδιο για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στις αμβλώσεις
- Αυστραλία: Συγκινούν οι ιστορίες των θυμάτων του Μποντάι – Από την Ουκρανία είχε φύγει η 10χρονη που σκοτώθηκε
- Κυψέλη: Στη φυλακή η 16χρονη που μαχαίρωσε τη 14χρονη μέσα στο σχολείο
- Με 67% υπερψηφίστηκε το κείμενο προτάσεων της διοίκησης της ΚΕΔΕ επί του νέου κώδικα



