Η διαδικασία διαδοχής του Land Rover Defender είναι γεγονός, και η βρετανική φίρμα φροντίζει να το υπενθυμίζει με κάθε αφορμή, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει επί της ουσίας, κάποιο από τα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς του πλην ίσως ορισμένων σχεδιαστικών στοιχείων που προκύπτουν από τις συνεχείς επανεμφανίσεις του ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου.|

Σε ό,τι αφορά την αφορμή, η νέα εμφάνιση του Defender αποτελεί ένα δείγμα γραφής από τις δοκιμές εξέλιξης του σκληροτράχηλου off-road στις ΗΠΑ το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα δοκιμαστεί σε θερμοκρασίες από -40 έως +50 βαθμούς Κελσίου και σε υψόμετρο έως και 4.000 μέτρων με στόχο να αποτελέσει το «ικανότερο off-road που έχει κατασκευαστεί ποτέ από την Land Rover».

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από τις συστάσεις για τις ικανότητες του, η Land Rover γνωστοποίησε ότι η εμπορική του πορεία θα ξεκινήσει το 2020 κάτι που συνεπάγεται ότι η επίσημη πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί μέσα στην επόμενη χρονιά.

Όπως και να έχει με τις επίσημες ανακοινώσεις, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα γενιά του Defender θα αποτελεί «ριζική μετάλλαξη» σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, καθώς πλην των όσων μπορεί να εξάγει κανείς για την σχεδιαστική ανανέωση βάσει των καμουφλαρισμένων εικόνων, στην αθέατη πλευρά του αναμένεται να βρεθεί μια σημαντικά βελτιωμένη γκάμα κινητήρων η οποία πλέον θα ξεκινά από τα 2,0 λίτρα, ενώ κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί και μια υβριδική έκδοση.

Τις προδιαγραφές του θα συμπληρώσει μια δέσμη συστημάτων ασφάλειας, και υποβοήθησης τα οποία θα αναλάβουν να εισάγουν το Defender στον 21ο αιώνα, έχοντας φυσικά εξελιχθεί με προτεραιότητα τον ιδιάζοντα, εκτός δρόμου χαρακτήρα του και τις ειδικές συνθήκες στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει ένα όχημα του είδους.

Στις ριζικές μεταβολές σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του συνυπολογίστε και την εξελιγμένη ανεξάρτητη ανάρτηση που θα αποτελέσει μέρος της προσωπικότητάς του.