Σχεδόν τρεις μήνες μετά την αποκάλυψή της τετράθυρης A-Class σε LWB έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο για την Κίνα, η γερμανική φίρμα ξεκινά τη διαδικασία αποκάλυψης της παγκόσμιας τετράθυρης εκδοχής της, δημοσιοποιώντας τα πρώτα επίσημα στοιχεία για την νέα προσθήκη στην γκάμα του μικρότερου μοντέλου της.

Σύμφωνα με αυτά, η νέα τετράθυρη A-Class θα έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.22 όσο δηλαδή και η μέχρι σήμερα αεροδυναμικότερη εκδοχή της γκάμας των «Α», CLA, στην έκδοση 180 CDI Bluefficiency η οποία αποτελεί των πρωταθλητή της κατηγορίας στα οχήματα παραγωγής.

Η αεροδυναμική απόδοση της A-Class είναι αποτέλεσμα πολλών «εργατοωρών» εξέλιξης στην αεροσήραγγα από τις οποίες προέκυψε η σχεδίαση των πίσω spoilers τα οποία διοχετεύουν τη ροή αέρα γύρω από τους τροχούς που με τη σειρά τους έχουν βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά.

Παράλληλα, σε ορισμένες αγορές η τετράθυρη A-Class θα διατίθεται με ενεργή γρίλια η οποία θα περιορίζει ή θα αυξάνει την εισαγωγή αέρα αναλόγως τις συνθήκες και τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα, προς όφελος της υψηλότερης αεροδυναμικής απόδοσης.

Στο ίδιο μήκος κύματος η Mercedes-Benz αναπαρήγαγε τον τρόπο που τα φωτιστικά σώματα δημιουργούν ενιαίο –από αεροδυναμικής άποψης- σύνολο με τις μεταλλικές επιφάνειες και στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια όσο το δυνατόν πιο λεία επιφάνεια.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της, η τετράθυρη A-Class θα υιοθετήσει τις ίδιες τεχνολογικές και εξοπλιστικές προδιαγραφές με την hatchback εκδοχή της συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων και φυσικά του συστήματος infotainment MBUX.