Συζήτηση στο in.gr: Πώς πρέπει να διδάσκουμε την Ιστορία;
Εν αναμονή ενός νέου εξεταστικού συστήματος από το υπουργείο Παιδείας που προαναγγέλθηκε για τον Ιανουάριο του 2018 και σειράς αλλαγών στα μαθήματα της Β και της Γ Λυκείου από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το in.gr ρωτάει τους ίδιους τους μαθητές, αλλά και τους δασκάλους τους, τα ερωτήματα που σήμερα «καίνε» την εκπαιδευτική κοινότητα: Πώς πρέπει να διδάσκεται η Ιστορία;
in.gr ρωτάει τους ίδιους τους μαθητές, αλλά και τους δασκάλους τους, τα ερωτήματα που σήμερα «καίνε» την εκπαιδευτική κοινότητα: Πώς πρέπει να διδάσκεται η Ιστορία;
&source=in.gr">
Εν αναμονή ενός νέου εξεταστικού συστήματος από το υπουργείο Παιδείας που προαναγγέλθηκε για τον Ιανουάριο του 2018 και σειράς αλλαγών στα μαθήματα της Β και της Γ Λυκείου από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τοin.grρωτάει τους ίδιους τους μαθητές, αλλά και τους δασκάλους τους, τα ερωτήματα που σήμερα «καίνε» την εκπαιδευτική κοινότητα: Πώς πρέπει να διδάσκεται η Ιστορία; Ανεξαρτήτως του περιεχομένου των βιβλίων μαθαίνουν τα παιδιά Ιστορία στα σχολεία τους ή τελικά έξω από αυτά;
Για το θέμα της διδασκαλίας της Ιστορίας, η επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής επεξεργάζεται συνολική πρόταση για τα αναλυτικά προγράμματα στην διδασκαλία του μαθήματος, αλλά δεν έχει ληφθεί ακόμη η απόφαση και για το αν η Ιστορία θα συμπεριληφθεί τελικά στα υποχρεωτικά μαθήματα «κορμού» της Γ’ τάξης του Λυκείου.
Τα συστατικά του χυμού παντζαριού υποστηρίζουν την καρδιά και την κυκλοφορία του αίματος, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη φυσική ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.