Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
VW Golf 2017: Η ανανέωση ενός best seller

VW Golf 2017: Η ανανέωση ενός best seller

Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή του Golf η οποία επιφυλάσσει σημαντικές αναβαθμίσεις τόσο σε επίπεδο gadget τεχνολογίας όσο και επί της ουσίας, με κυρίαρχη την προσθήκη ενός νέου βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου σε εκδοχές ισχύος 150 ίππων και 130 ίππων.


Πιστή στην υπόσχεσή της, η γερμανική φίρμα αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλέστερου διαχρονικά μοντέλου της, εστιάζοντας σε βελτιώσεις που άπτονται στο τεχνολογικό είναι του μικρομεσαίου μοντέλου τόσο σε επίπεδο μηχανικών συνόλων όσο και νέων συστημάτων και gadgets παρά στο σχεδιαστικό φαίνεσθαι.

Έτσι, εξωτερικά το ανανεωμένο Golf αντικαθιστά τα κεντρικά φωτιστικά σώματα bi-xenon με νέας τεχνολογίας LED ως μέρος του βασικού εξοπλισμού τα οποία τοποθετούνται σε μια συνολικά δυναμικότερη «όψη» χάρη στο λιγότερο «διακριτικό» σχεδιασμό του προφυλακτήρα και των εισαγωγών αέρα.

Μια άλλη αλλαγή που προκύπτει από την σημαντική αναβάθμιση του εξοπλισμού είναι η τοποθέτηση του αισθητήρα για το ενεργό cruise control και το σύστημα ενεργητικής ασφάλειας Front Assist πίσω από το λογότυπο της VW, αντί στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

Την αισθητική αναβάθμιση του μικρομεσαίου μοντέλου συμπληρώνει ο ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας σε συνδυασμό με τις νέες απολήξεις της εξάτμισης ενώ προαιρετικά οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν να επιλέξουν τους δυναμικούς δείκτες αλλαγής πορείας που έχουμε ήδη δει στα νέα μοντέλα της Audi. Φυσικά από την ανανέωση δεν θα μπορούσαν να λείψουν –και δεν λείπουν- οι νέες επιλογές σε ό,τι αφορά την χρωματική παλέτα και τα νέα σχέδια για τις ζάντες.

Σε αντίθεση με το απολύτως αναγνωρίσιμο εξωτερικό, ο θάλαμος επιβατών του ανανεωμένου Golf υποδέχεται δύο μεγάλες αλλαγές οι οποίες «συμπαρασύρουν» αναλόγως και το σχεδιασμό του ταμπλό.

Ο λόγος αφενός για τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών που θα αποτελεί βέβαια μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού και ο οποίος, όπως και στο μεγαλύτερο Passat, θα δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ πέντε layouts στα οποία περιλαμβάνεται και η δυνατότητα να εμφανίζει τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης χωρίς έτσι ο οδηγός να χρειάζεται να στρέψει το βλέμμα του προς την οθόνη του infotainment.

Το τελευταίο αφορά και η δεύτερη μεγάλη αλλαγή του εσωτερικού καθώς το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης είναι καινούριο προσφέροντας μια υψηλότερης ανάλυσης και μεγαλύτερη οθόνη που στην πιο γενναιόδωρη εξοπλιστικά έκδοση φτάνει τις 9,2 ίντσες. Παράλληλα ενσωματώνει λειτουργίες φωνητικής αλλά και «νοηματικής» διαχείρισης ορισμένων περιφερειακών συστημάτων, ένα στοιχείο που προσφέρεται για πρώτη φορά στην κατηγορία του Golf και το οποίο προοδευτικά θα περάσει και στις υπόλοιπες προτάσεις της γερμανικής φίρμας.

Σε επίπεδο ασφάλειας το νέο VW Golf, εμφανίζει μια πλουσιότερη από ποτέ λίστα εξοπλισμού όπου συμπεριλαμβάνεται το σύστημα Traffic Jam Assist το οποίο με τη συνδρομή πλήθους αισθητήρων, εξασφαλίζει στο ανανεωμένο μικρομεσαίο μοντέλο τη δυνατότητα ημι-αυτόνομης οδήγησης σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα, απαλλάσσοντας τον οδηγό από την κόπωση που συνεπάγεται η κίνηση σε έντονες συνθήκες κυκλοφορίας αλλά και μειώνοντας τον κίνδυνο ατυχήματος τόσο με το προπορευόμενο όχημα όσο και με οχήματα που βρίσκονται πίσω. Το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης εξοπλίζεται με Emergency Assist το οποίο ακινητοποιεί το αυτοκίνητο σε περίπτωση που οι αισθητήρες στο εσωτερικό «αντιληφθούν» ότι ο οδηγός δεν προσέχει το δρόμο. Παράλληλα διαθέσιμο προαιρετικά θα είναι και το σύστημα Trailer Assist το οποίο καθιστά ευκολότερους τους ελιγμούς όταν υπάρχει trailer και το οποίο επίσης αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία.

Εξίσου σημαντικές είναι και οι αλλαγές στους κινητήρες. Ξεκινώντας από την ισχυρότερη πλευρά του νέου Golf, η GTΙ έκδοση εφοδιάζεται με έναν ισχυρότερο δίλιτρο TSI ο οποίος αποδίδει 230 ίππους ενώ πλέον η έκδοση Performance φτάνει τους 245 ίππους.

Στους σημαντικότερους νεολογισμούς του Golf ωστόσο, συγκαταλέγεται ο νέος TSI Evo κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος θα αποτελέσει την καρδιά της γκάμας. Ο νέος κινητήρας θα διατεθεί σε δύο εκδοχές, μία με ισχύ 150 ίππων και 250 Nm ροπής και σύστημα αδρανοποίησης κυλίνδρων, η οποία περιορίζει τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε 4,9 λίτρα/100 χλμ. και 110 γρ./χλμ. αντίστοιχα, αλλά και μία ακόμα αποδοτικότερη BlueMotionισχύος 130 ίππων με επιπλέον λειτουργία coasting η οποία έγκειται στη διακοπή της λειτουργίας του κινητήρα όταν ο οδηγός αποσύρει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού και προσφέρει επιπλέον εξοικονόμηση 0,4 λίτρων καυσίμου/100 χλμ.

Τις νέες εξελίξεις σε επίπεδο μηχανικών συνόλων συμπληρώνει η αντικατάσταση του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG των έξι σχέσεων από ένα νέο με επτά σχέσεις.

H ανανέωση του Golf αφορά όλες τις γνωστές συμβατικές τρίθυρες πεντάθυρες και Variant εκδόσεις του με κινητήρες TSI, TDI και διπλού καύσιμου με φυσικό αέριο καθώς τις πανίσχυρές GTI και GTD αλλά και την plug-in υβριδική GTE, με την VW να επιφυλάσσεται για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου με τα διακριτικά e-Golf η οποία θα παρουσιαστεί στην προσεχή έκθεση του Los Angeles με την υπόσχεση ηλεκτρικής αυτονομίας 300 χλμ.

auto.in.gr

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024