Με τον Πάμπλο Πικάσο συγκρίνει τον εαυτό της η Μαντόνα
Με τον ζωγράφο Πάμπλο Πικάσο συγκρίνει τον εαυτό της η Μαντόνα σε συνέντευξή της στο Associated Press. «Μου αρέσει να συγκρίνω τον εαυτό μου με καλλιτέχνες διαφορετικού είδους, όπως ο Πικάσο. Ζωγράφιζε μέχρι την ημέρα που πέθανε. Για ποιο λόγο; Γιατί είχε ακόμα την έμπνευση» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Με τον ζωγράφο Πάμπλο Πικάσο συγκρίνει τον εαυτό της η Μαντόνα σε συνέντευξή της στο Associated Press. Η 56χρονη σταρ της ποπ θέλησε να αναφερθεί στην επιμονή που την διακρίνει ώστε να συνεχίζει την καριέρα της παρά το πέρασμα των χρόνων.
«Μου αρέσει να συγκρίνω τον εαυτό μου με καλλιτέχνες διαφορετικού είδους, όπως ο Πικάσο. Ζωγράφιζε μέχρι την ημέρα που πέθανε. Για ποιο λόγο; Γιατί είχε ακόμα την έμπνευση» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Τύπος έχει σχολιάσει την ηλικία της Μαντόνα, ενώ εκείνη με τη σειρά της έχει εκφράσει ελεύθερα την άποψή της σχετικά με τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα μέσα ενημέρωσης τις γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας.
Η Μαντόνα συνέχισε την σύγκριση με τον Πικάσο λέγοντας: «Η ζωή αποτελούσε την έμπνευσή του. Έπρεπε, λοιπόν, να συνεχίζει να εκφράζεται. Το ίδιο κάνω και εγώ». Για την ίδια, δεν υπάρχει «ημερομηνία λήξης» όσον αφορά την δημιουργικότητα, «προχωράς μέχρι να μην έχεις να πεις τίποτε άλλο».
Η Μαντόνα θα ξεκινήσει την περιοδεία της «Rebel Heart Tour» τον Σεπτέμβριο. Θα βρεθεί επί σκηνής σε πάνω από 60 χώρες σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη, Αυστραλία και Ασία.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- ΗΠΑ-Ρωσία: H σπάνια συμφωνία Μόσχας – Ουάσινγκτον σε θέματα παγκόσμιας πολιτικής και η «βόμβα» Τραμπ Τζούνιορ
- Kaspersky: Ωριμάζει η αγορά της κυβερνοασφάλειας – Πάνω από 9 στους 10 υιοθετούν λύση ασφαλείας
- Ηλεία: Έρευνες για τον εντοπισμό 63χρονου αγνοούμενου στα Κρέστενα – Εξαφανίστηκε από το απόγευμα του Σαββάτου
- Το 1924 ο Ιάκωβος Συρίγος ίδρυσε το ισόγειο κατάστημά του σε ένα διώροφο νεοκλασικό της οδού Πατησίων
- Νέα πυρά Μασκ κατά ΕΕ μετά το πρόστιμο στο X: Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι Δημοκρατία, αλλά γραφειοκρατία
- Λάρισα-Παναθηναϊκός 2-2: Ο Μλαντένοβιτς «κρέμασε» το Τριφύλλι



