65

Η μεγαλύτερη εταιρεία λογισμικού, Microsoft, θα επενδύσει περίπου ένα δισεκατομμύριο δολάρια (410 δισ. δρχ.) το 2001, για να προωθήσει τις ιντερνετικές της υπηρεσίες, το γνωστό Microsoft Network (MSN), σε παγκόσμια κλίμακα, σε μία προσπάθεια να ανταγωνιστεί εταιρείες που προσφέρουν ανάλογες υπηρεσίες, όπως η AOL και η Yahoo!

H Microsoft σκοπεύει μάλιστα να δαπανήσει 150 εκατομμύρια δολάρια (61,5 δισ. δρχ.) για διαφήμιση σε όλο τον κόσμο. Για την ώρα, οι εγγεγραμμένοι χρήστες του MSN ανέρχονται σε 3,5 εκατομμύρια, έναντι των 25 εκατομμυρίων που «διαθέτει» η AOL διεθνώς, όπως μετέδωσε το BBC την Πέμπτη.


Η εταιρεία θα ξεκινήσει μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία, που θα συμπεριλαμβάνει τηλεοπτικά σποτ και θα αποσκοπεί στην προσέλκυση περισσότερων χρηστών στο MSN. Οι διαφημίσεις αυτές θα προβάλλονται μάλιστα και στην Ευρώπη από τον ερχόμενο μήνα.


Οι υπεύθυνοι της Microsoft επιθυμούν να «περάσουν» την εικόνα ότι η δικτυακή πύλη της εταιρείας τους συνιστά ένα ιδιαίτερα φιλικό περιβάλλον, μέσα από το οποίο μπορεί κανείς να ξεναγηθεί στο Internet.


Τα χρήματα που διαθέτει ο κολοσσός της πληροφορικής για το MSN θα χρησιμοποιηθούν επίσης στον τομέα του μάρκετινγκ, στη δημιουργία συνεργασιών και στην ανάπτυξη οικονομικών κινήτρων σε σχέση με τις ιντερνετικές της υπηρεσίες.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ